Den 92 har ALLTID startet men nå ville den fa... ikke??? Sikker på at du ikke saboterte Henning?Henning wrote:KORREKT! men nå går prosjektet i vasken da Hans Fredrik hadde et fint sett liggende, grabba di og la prosjektet på is, fine de orginale, litt tykkere skinn enn det jeg klarer å sy. Så nå ligger de og godgjør seg i skovaselingreier.knut wrote: Dørstopper?
Ellers så fikk jeg plukket opp de 4 boltene som holdt meg tilbake på X´en. Samtidig fikk jeg med meg 2 baklysglass, jeg har 2 hele - men det ene er lysere enn det andre så nå har jeg 4 - håper 2 passer - så går de resterende i retur til Serp
Kan forøvrig melde at det står en grisefin 92 i garasjen hans, dere har sett bilder, og den er like fin i virkeligheten. Litt forskjøla ved oppstart dessverre når jeg var nede, men regner med at Hans Fredrik fikser dette asap. Er det fikset allerede HF??
Mens vi venta på HF fikk jeg gjort leselekser med Yngsten.
Dessuten registrerer jeg at det er lite kjelteringer i Sarpsborg - litt likt som hos meg..... Antall ganger motorsykkel eller bil har stått med nøkkel i over natta har jeg ikke telling på.....
Så nå er vi enda nærmerere prøvestart. Drar bensinrør til uka, og så kobler vi enkel tenning for å prøvestarte. Må jo legge opp all ny strøm, men klarer ikke å vente... MÅ prøvestarte snart!!!!!!
Re. V4 så får jeg ikke ut nøkkelen av tenningen? Det er ikke sånn teite greier som det er på OG900 at man må sette den i revers vel?
Lite kjeltringer hos meg, du leste vel skiltet ved siden av inngangsdøren?