Hjelle wrote:Kjetillo wrote:Fine biler disse "moderne" Saabene, men jeg foretrekker de eldre. Ikke så mye som kangå galt heller på en gammalsaab, og klart enklere å mekke selv.
Men GM900/9-3 og gamle 9-5 er jo også forholdsvis enkle bilar å skru på, den elektronikk som finns i desse er ikkje noko stort hokkuspokkus. Er sjølvsagt enkelte duppedittar som må giftast ut og inn med Tech2, men er ikkje ofte en treng gjere dette ved "vanlig" skruing. Kan være en og annen delen som må resvervedelsprogramerast, men i dei fleste tilfelle går det ann å montere den for å programere den seinare hjå eit verksted som har Tech2. Etter ca. 6 år som 9-5-eigar har eg måtta reservedelsprogramert ein gong, det var når eg bytta SID. Ellers bytta eg en sensor for airbag, men den feilen nulla seg sjølv etter 20 vellukka oppstartar. Noko anna er jo at diagnoseapparatet er kjekt å ha for feilsøking...
Ja, er ikke uenig i det, men med to "moderne" biler måtte den ene vike, har ikke bruk for to. Dessverre så ble det 9-5.
Mange gammelbiler har jeg derimot "bruk" for
, og jeg kan gjerne skifte to drivaksler på V4 framfor å reparere feilkode 8
på acc´n på 9-5. Hva er vel bedre enn en Bayer i hånda og drivakselfett i håret