Re: Trimming av -66 totaktsmotor
Posted: 23 May 2018, 21:36
Hei Morten,
såg at du var travelt opptatt i butikken ja, nokon må jobbe mens andre berre koser seg. Triste greier.
Håper det går på rundgang da, at det ikkje blir slik neste gong og!
Ja eg og er svært overraska over drivstofforbruket her. Eg har ein mistanke om at på "cruise" så er det meire mellomregisterdyser enn hoveddyser som bestemmer forbruket. Kanskje det er difor eg slipper billig unna her, sjølv om eg kjører drygt feit blanding på topp? Den her går jo av ein eller anna merkeleg grunn fantastisk godt med magrare mellomregisterdyser enn standard.
Har no kasta forvarmarsnabelen i bagasjerommet. Og det virker som den går ENDA bedre no. Eg har eksostemperaturmålar (kjøpt på Biltema) montert heilt i starten av eksosanlegget, rett etter flensen. Der ligg temperaturen no på drygt 530 grader på full peising. Økte 30 grader når forvarmarsnabelen vart fjerna, noko som tyder på at den får meire luft no. Men skal eg dømme etter røykutviklinga så får den framleis NOK bensin. Men i og med at den går så uforskamma bra så har eg ikkje lyst å dyse ned heller, her blir det heller å komme seg ned på 3% oljeblanding og leite etter "røyksvak" olje. Biltema sin syntetolje kanskje?
såg at du var travelt opptatt i butikken ja, nokon må jobbe mens andre berre koser seg. Triste greier.
Håper det går på rundgang da, at det ikkje blir slik neste gong og!
Ja eg og er svært overraska over drivstofforbruket her. Eg har ein mistanke om at på "cruise" så er det meire mellomregisterdyser enn hoveddyser som bestemmer forbruket. Kanskje det er difor eg slipper billig unna her, sjølv om eg kjører drygt feit blanding på topp? Den her går jo av ein eller anna merkeleg grunn fantastisk godt med magrare mellomregisterdyser enn standard.
Har no kasta forvarmarsnabelen i bagasjerommet. Og det virker som den går ENDA bedre no. Eg har eksostemperaturmålar (kjøpt på Biltema) montert heilt i starten av eksosanlegget, rett etter flensen. Der ligg temperaturen no på drygt 530 grader på full peising. Økte 30 grader når forvarmarsnabelen vart fjerna, noko som tyder på at den får meire luft no. Men skal eg dømme etter røykutviklinga så får den framleis NOK bensin. Men i og med at den går så uforskamma bra så har eg ikkje lyst å dyse ned heller, her blir det heller å komme seg ned på 3% oljeblanding og leite etter "røyksvak" olje. Biltema sin syntetolje kanskje?