Har hatt ute bensintanken og sveiset rust. når jeg allikevel hadde
tanken ute satte jeg i en ny tankmåler,
Nå når alt er montert slår instrumentet ut på fullt, bytter om på ledningene men da er det ikke noe utslag i det hele tatt.
Hva kan det være doktor? Har prøvd å finslipe jordins ledningen ?!?!
tankmåler
- Jokke900
- Posts: 1215
- Joined: 03 Nov 2012, 01:39
- Location: Skogn
- Contact:
- Yngve Knutsen
- Posts: 1145
- Joined: 30 Aug 2014, 19:36
- Location: Berlevåg
- Contact:
- knut
- Posts: 271
- Joined: 12 Nov 2012, 20:34
- Location: Valdres
- Contact:
Re: tankmåler
Plundra med tankmålaren min i sommar, men er ikkje heilt sikker på om eg hugsar alt. Tvilar også på om kompetansen min er god nok til å fjerndiagnostisere dette , men eg skal prøve:
Så lenge alt. 1 gjev fullt utslag, og alt. 2 gjev null, burde sjølve instrumentet vera i orden. Dersom nåla på instrumentet sprett heilt i topp - nærmast utanfor skalaen - då er eg rimeleg sikker på at det kan vera dårleg jording, som du seier, eller dårleg kontakt i tankarmaturet, mellom sleparen og motstandsbanen, i sendaren nede i tanken. Enklaste måten å sjekke det på, er å nappe av ledningen til tankmålaren, og sjå om du får same resultat. Eg meiner å hugse at målaren går til topps når det er brot.
Forstår det slik at tanken er tom? I så fall burde varsellampa i tankmålaren lyse, dersom ledningane er kobla rett. Om ikkje den gjer det, same korleis du koblar, så kan nok jordinga vera dårleg, men då burde vel resultatet bli det same uansett korleis du koblar ledningane?
Ser at spørsmålet ditt er nokre dagar gamalt. Har du multimeter, så har du sikkert sjekka at tankarmaturet faktisk er jorda. Er det det, så trur eg du må ta ut att tankarmaturet, og måle motstanden mellom huset på sendaren og flatstifta til målaren, medan du sakte skyver flottøren att og fram. Eg hadde mange bittesmå brot i den øvste tredelen på min, og enda opp med å bytte sendaren.
Så lenge alt. 1 gjev fullt utslag, og alt. 2 gjev null, burde sjølve instrumentet vera i orden. Dersom nåla på instrumentet sprett heilt i topp - nærmast utanfor skalaen - då er eg rimeleg sikker på at det kan vera dårleg jording, som du seier, eller dårleg kontakt i tankarmaturet, mellom sleparen og motstandsbanen, i sendaren nede i tanken. Enklaste måten å sjekke det på, er å nappe av ledningen til tankmålaren, og sjå om du får same resultat. Eg meiner å hugse at målaren går til topps når det er brot.
Forstår det slik at tanken er tom? I så fall burde varsellampa i tankmålaren lyse, dersom ledningane er kobla rett. Om ikkje den gjer det, same korleis du koblar, så kan nok jordinga vera dårleg, men då burde vel resultatet bli det same uansett korleis du koblar ledningane?
Ser at spørsmålet ditt er nokre dagar gamalt. Har du multimeter, så har du sikkert sjekka at tankarmaturet faktisk er jorda. Er det det, så trur eg du må ta ut att tankarmaturet, og måle motstanden mellom huset på sendaren og flatstifta til målaren, medan du sakte skyver flottøren att og fram. Eg hadde mange bittesmå brot i den øvste tredelen på min, og enda opp med å bytte sendaren.
-72 96V4 -57 Ferguson FE35 -11 DS3
- knut
- Posts: 271
- Joined: 12 Nov 2012, 20:34
- Location: Valdres
- Contact:
Re: tankmåler
Håpar du og tankmålaren din har kome overeins no. Viss ikkje, og det syner seg at flottøren har skulda, så snubla eg over nyttig info i denne tråden: http://saabklubben.se/forum/amne/takbyt ... rt/page/4/. Då mistar du truleg varsellampa som blunkar så muntert når det tek til å bli lite bensin, men originale tankarmatur veks vel ikkje på tre lenger??
-72 96V4 -57 Ferguson FE35 -11 DS3
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests