Fks. dette steget http://no.maptun.com/tuningGuide.php?ka ... storder=25Ola Bruset wrote:Humm humm,
ser at det nevnes programmeringsverktøy her,
jeg antar at der turbomotorene kan chippes litt ja,
hvor mye kan man i såfall ta ut av en sånn 150 hester (uten at det går alvorlig ut over levetida på motor og girboks altså..)?
Ellers har en Hirsch (som du kjøper via loka forhandlar) der du får 210hk som er veldig køyrbart - og i Skandinaviske forhold leverar somregel dette programmet meir enn lovde 210hk... (http://www.hirsch-performance.ch/Conten ... E270002151) Prisen er heller ikkje ille, rundt 5-5500 kroner vil eg tru. Kjøper en bil via merkeforhandlar er det vel også mulig å forhandle seg fram til en betre pris. En annan fordel med Hirsch-kitet er at en kan få effekta ført inn i vognkort utan problem.
Ellers kan eg anbefale deg å vurdere å sjå etter en BioPower variant om du bur slik til at du kan benytte deg av dette dirvstoffet. Litt manko på pumper rundtom, sidan det kun er utvalgte Statoil-stasjonar som har dette. Nord for Oslo har en vel grov sett berre pumper på Hamar (longs E6, Nydal), Gjøvik (longs RV4, Hunndalen), Ålesund (Moa) og Trondheim (Nardo). Reint praktisk er det ikkje noko problem, då en kan køyre på rein bensin om en vil det, blande E85 og bensin om en det vil, motorstyringa tilpassar seg blandinga i tanken automatisk. Fordelen med dette er at en får litt meir effekt ved køyring på E85 (180hk i en 150hk), samt at drivstoffet er billiagre enn vanlig bensin. Ulempa er at den brukar noko meir pr mil, men ved fks. longkøyring sparer en faktisk nokre kroner på det.
BioPower variantane gikk å få frå seine 2005-modellar og framover, kik etter BioPower-merke på bakluka, ikkje alle bensin-motorane har BioPower-funksjonalitet.
Når det gjeld driftssikkerheit er det visse ting som brukar gå att på en 9-5, det er bensinpumpa, veivakselgivar og tennkssett. Desse tinga må en rekne med må byttast mellom 12 og 15 000 mil. Ellers er det viktig som nemnt over at oljebytte er gjordt ofte. Sjølv praktiserar eg 1000 mil max (eller en gong pr. år), og etter 12 000 mil med to forskjellige 9-5 på 6-7 år har ikkje det volda meg problem enno med oilsludge. På 2004-modellane kom det ei forbetra blokk som gjorde problemet mindre, men en må alikavel va obs. Styr unna bilar som harhatt oljebytte på 2500-3000 mil.
Ellers byrjar det jo verte gamle bilar, so noko må en sjølvsagt rekne med, men min påstand er at leitar du litt etter eit bra objekt får du mykje bil for pengane og eit ganske problemfritt bilhald.