Page 2 of 5

Re: Siste Saab-nytt

Posted: 13 Jan 2013, 16:02
by Hjelle
96GT wrote:Noen som har oversikt over om de kjøpte SAAB eller kun fabrikken og rettigheter til 9-3 og Phoenix.
NEVS kjøpte SAAB-selskapa som var i konkurs ("Automobile", Powertrain og Tools) Parts er som du seier overtatt av svenske staten, men det gikk heller ikkje konkurs.
Fabrikken eig også NEVS, dei har og IP-rettigheitene til 9-3 MY2012, samt PhoeniX-plattformen som du skreiv. NEVS har også rettigheitene til å bruke merkenamnet "SAAB" på sine bilar.
So svaret på spørsmålet ditt må vel verte 3x "ja". Kven som eig SAAB-sjela er jo eit anna spørsmål, den trur eg ikkje har vore til salgs, og ikkje kjem til å verte det ;)
Ang fabrikk i Kina er jo det en fabrikk tenkt for det kinesiske og asiatiske marketet etter Stallbackafabrikken har nådd sin kapasitet, som er på ca. 120 000 bilar/år i toskift. Men er enig at det er spenstig å planlegge den, å produsere bilane er jo enkelt, dei skal jo selgast også...

Men kva som har vore mykje fram og tilbake ang NEVS ser eg ikkje heilt. Synes dei har vore veldig ryddige etter dei offentliggjorde kjøpet.

Re: Siste Saab-nytt

Posted: 13 Jan 2013, 20:49
by Eirik
Hjelle oppsummerte egentlig veldig godt det jeg tenkte og skrive, så da kan jeg bare nyte søndagskvelden. Jeg bare stemmer i :-)

Re: Siste Saab-nytt

Posted: 14 Jan 2013, 07:55
by 96GT
Hjelle wrote:
96GT wrote:Noen som har oversikt over om de kjøpte SAAB eller kun fabrikken og rettigheter til 9-3 og Phoenix.
NEVS kjøpte SAAB-selskapa som var i konkurs ("Automobile", Powertrain og Tools) Parts er som du seier overtatt av svenske staten, men det gikk heller ikkje konkurs.
Fabrikken eig også NEVS, dei har og IP-rettigheitene til 9-3 MY2012, samt PhoeniX-plattformen som du skreiv. NEVS har også rettigheitene til å bruke merkenamnet "SAAB" på sine bilar.
So svaret på spørsmålet ditt må vel verte 3x "ja". Kven som eig SAAB-sjela er jo eit anna spørsmål, den trur eg ikkje har vore til salgs, og ikkje kjem til å verte det ;)
Ang fabrikk i Kina er jo det en fabrikk tenkt for det kinesiske og asiatiske marketet etter Stallbackafabrikken har nådd sin kapasitet, som er på ca. 120 000 bilar/år i toskift. Men er enig at det er spenstig å planlegge den, å produsere bilane er jo enkelt, dei skal jo selgast også...

Men kva som har vore mykje fram og tilbake ang NEVS ser eg ikkje heilt. Synes dei har vore veldig ryddige etter dei offentliggjorde kjøpet.
Hjelle,

Flott oppsummering. med "Mykje fra og tilbake", mente jeg ikke NEVS, mer alt som er skrevet pg blitt sagt i forum, på nett etc. Veldig enig at NEVS virker veldig ryddige, men kanske noe hemmlige til tider :) Greit nok det. Kansje dette blir bra likevel...

Re: Siste Saab-nytt

Posted: 14 Jan 2013, 12:08
by Eirik
Saabs nye logo er akkuratt blitt offentliggjort!

Image

http://www.saabsunited.com/2013/01/pres ... more-46410

Re: Siste Saab-nytt

Posted: 14 Jan 2013, 12:36
by GT750
Eirik wrote:Saabs nye logo er akkuratt blitt offentliggjort!

Image

http://www.saabsunited.com/2013/01/pres ... more-46410
Litt på siden, men hva med gamle logoer.
Er det noen som kjenner til rettighetene rundt bruken av disse?

Re: Siste Saab-nytt

Posted: 14 Jan 2013, 13:06
by Henning
Er ikke dette kliss likt Saab emblemet som sitter montert på elefant ørene på V4?

H

Re: Siste Saab-nytt

Posted: 14 Jan 2013, 16:45
by 96GT
Henning wrote:Er ikke dette kliss likt Saab emblemet som sitter montert på elefant ørene på V4?

H
Tja... litt likt er det jo :) I hvert fall på min 96 1965

Image

Re: Siste Saab-nytt

Posted: 14 Jan 2013, 16:47
by Hjelle
96GT wrote:Flott oppsummering. med "Mykje fra og tilbake", mente jeg ikke NEVS, mer alt som er skrevet pg blitt sagt i forum, på nett etc. Veldig enig at NEVS virker veldig ryddige, men kanske noe hemmlige til tider :) Greit nok det. Kansje dette blir bra likevel...
Takk for det! Ja, det kjem jo ann på kvar du les det, desverre. Enkelte media vrir og vender på alt desverre for å få overskrifter, i Dagbladetartikelen det vart linka til her er det jo ikkje mindre enn 3 faktafeil av betydning... Les SAABsUnited, om en skal reklamere litt, det viser seg å være ei bra kilde for korrekte opplysningar jamnt over.
Om du les artikkelen eg skreiv om NEVS i siste Frihjulet er det heilt slik NEVS vil framstå, nyheitene kjem når dei er iboks og klar. SAAB-fansen var nok heldige under Spyker-tida og fikk mykje infomasjon om ting som var på gong, men med fasiten i hand var jo mykje av dette ting som ikkje skjedde, desverre. Men om en ser på andre bilmerker er det slik det virkar, at nyheitene kjem når dei er klar. Det er nok ei grei linje ifrå NEVS si side, men forskjellige spekulasjonar må en jo alltid leve med.
GT750 wrote:Litt på siden, men hva med gamle logoer.
Er det noen som kjenner til rettighetene rundt bruken av disse?
Interesant spørsmål, men sidan NEVS nyttar denne gamle logoen, og den også vart brukt på bakluka på M12 9-3 og nye 9-5 går eg utifrå at dette er noko som gikk med i konkursboet.

Re: Siste Saab-nytt

Posted: 15 Jan 2013, 14:58
by Eirik
En interessant kommentar om Saabs nye logo(er)

http://www.saabsunited.com/2013/01/hist ... years.html

Re: Siste Saab-nytt

Posted: 06 Mar 2013, 22:14
by Einar L. H.
Klikk dere inn på: ttela.se

Gøran Danielsson kjøpte sin 42. SAAB den 5.mars ( i går) hos ANA-Trollhættan.
Han har kjørt samme bilmerke i 55 år!

Erik Carlsson hadde bursdag i går.

Med hilsen Einar.