Page 60 of 66

Re: Latsaab 900 Turbo

Posted: 19 Dec 2015, 12:10
by super'n
Lekkert instrumentpanel

Re: Latsaab 900 Turbo

Posted: 19 Dec 2015, 22:40
by kanonjon
Tusen takk! Slikt ser det ut nå :)
uploadfromtaptalk1450561234506.jpg
Sent fra min SM-G388F via Tapatalk

Re: Latsaab 900 Turbo

Posted: 19 Dec 2015, 23:17
by Alf Morten
Dette blir supert!

Re: Latsaab 900 Turbo

Posted: 20 Dec 2015, 22:54
by kanonjon
uploadfromtaptalk1450648308205.jpg
[emoji16] [emoji16] [emoji7]

Sent fra min SM-G388F via Tapatalk

Re: Latsaab 900 Turbo

Posted: 21 Dec 2015, 16:52
by Kjetil
Jeg har vært generelt skeptisk til karbon i gamle biler, men sammen med de klassiske VDO med sorte ringer ble det helt rett. :)
Jeg kjøpte forresten et par VDO instrumenter på e-bay, trodde jeg :shock: Så etterpå at det sto "VDO-style", men de var i hvert fall billige, VDO står det på skiva også :lol:

Re: Latsaab 900 Turbo

Posted: 21 Dec 2015, 22:52
by knut
Tøfft! Alt er lov, på eit prosjekt som ditt!

Brytaren nede til venstre er til katapultsetet, men den høgre??? ;)

Re: Latsaab 900 Turbo

Posted: 21 Dec 2015, 22:58
by Morten S.
Skikkelig lekkert, Jon!

Re: Latsaab 900 Turbo

Posted: 21 Dec 2015, 23:47
by kanonjon
Takk takk, folkens! Det krasjer på en måte litt med karbonen, men er i et stadiet at jeg ikke gidder å bry meg så mye om det, hehe.
Bryterne skal jeg koble opp mot fuel og main rele, unødvendig ja, men det å kunne vippe noen brytere og trykke en knapp for å starte er jo litt kult da! Mindre slitasje på nøkkelen og, har vridd en i stykker allerede, så en startknapp er ikke så dumt! :p

Image

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Re: RE: Re: Latsaab 900 Turbo

Posted: 23 Dec 2015, 13:28
by Jokke900
knut wrote:Tøfft! Alt er lov, på eit prosjekt som ditt!

Brytaren nede til venstre er til katapultsetet, men den høgre??? ;)
Katapultsete på passasjersida?

Re: Latsaab 900 Turbo

Posted: 24 Dec 2015, 02:28
by kanonjon
Image

:lol: :D