Timene går til forsiktig fjerning av diverse eksteriør. Trodde jeg skulle kunne bruke det meste av eksosanlegget videre, men når det først var av så fant jeg dessverre flere hull.
Typisk det, når en har prøvd å ta det pent av
Har også begynt å løsne litt på interiøret i bagasjerommet.
Vil svært gjerne ha et ord med han som syntes det var en god ide å feste støttestakene til veltebøylen med bolter som har flattjern-skruehode.
Svaret ble til slutt Dremmel på mutter-enden.
Dersom det stemmer at bilen ikke har vært på veien siden slutten av 70tallet, så er det ikke det samme som at den har vært ubrukt.
For bilen har fungert som eksklusiv bolig til det jeg antar må ha vært et ekkorn, event. med familie.
Bak interiør panelet over høyre hjulbue var kjøkken/spiskammert.
På venstre hånd hadde de soverom og oppholdsrom.
Så har eksosanlegget vært gjesterom eller utleiedel.
Mye solsikkrefø? Tja, sånn ca 3-4 liter totalt.
Men selv om listen med ting som må gjøres er sterkt økende, så dukker det opp små ting som varmer et bankende SAAB hjerte.
Avslutter derfor i dag med bildet av viftereimen. Bare måtte ha det med.