Saab 900 GLI 84 modell (med turbomotor)

Skal du selge en Saab? Da skal annonsen legges her.
Forum rules
- Gi annonsen en beskrivende tittel. (eks: "Brukt fordeler for V4 selges")
- Beskriv objektet best mulig
- Husk kontaktinformasjon og hvor i landet objektet befinner seg.
- En skal oppgi en prisantydning for det som selges.
- skriv "SOLGT:" foran om annonseobjektet blir solgt (eks: "SOLGT: Brukt fordeler for V4)

For å legge til bilder i annonsen trykker du på "Laste opp vedlegg" nederst, før du trykker på OK for å lagre annonsen.
User avatar
Johnny
Posts: 3
Joined: 01 Nov 2012, 02:04
Location: Krokstadelva, Buskerud
Contact:

Saab 900 GLI 84 modell (med turbomotor)

Postby Johnny » 09 Oct 2017, 16:07

Hei folkens! Ettersom jeg trenger å redusere bilparken noe, så selger jeg denne. Det var planen å bygge den om til turbo, men det har aldri blitt noe av. Gikk sine to første år i Utah i Usa, før den ble inportert til Norge i 1986. Den har blant annet orignalmontert air-condition. K-jetronic inspr. servo og automatgir. Og ikke minst en veeldig tøff laksetrapp!! ;-) Årsavgift er ajour. Bilen må eu-godkjennes, har stått en stund nå, og må gås over. Den er teknisk i bra stand, med forholdsvis nye dempere og bremser. God å kjøre, som disse er. Det finnes noe rust, og som blant annet bildene viser, så er hjulbuene rustne, og trenger å repareres hvis man er opptatt av det kosmetiske. Hvis ikke, så er dette en fin bruksveteran, som det nesten ikke koster noe å ha. Bilen befinner seg i nærheten av Ørje, og det er bare å komme og se på den, for den som er interessert. Ring meg gjerne på 91194495 og gjør en avtale. Gått ca. 250k. Vil ha 10000,- for den. Har komplett 8v turbomotor med gearkasse, og det man trenger for å bygge om, som eventuelt kan følge med. Bra vinterprosjekt! Bilder finnes her: http://s1078.photobucket.com/user/jvil1 ... sort=3&o=0
Saab 99L 1975, Saab 900GL 1979, Saab 900GLi 1984.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest