2 stk 9000 A50/CSE + stort deleleager

Skal du selge en Saab? Da skal annonsen legges her.
Forum rules
- Gi annonsen en beskrivende tittel. (eks: "Brukt fordeler for V4 selges")
- Beskriv objektet best mulig
- Husk kontaktinformasjon og hvor i landet objektet befinner seg.
- En skal oppgi en prisantydning for det som selges.
- skriv "SOLGT:" foran om annonseobjektet blir solgt (eks: "SOLGT: Brukt fordeler for V4)

For å legge til bilder i annonsen trykker du på "Laste opp vedlegg" nederst, før du trykker på OK for å lagre annonsen.
User avatar
Sigge
Posts: 275
Joined: 18 Oct 2014, 09:27
Location: Emmerød
Contact:

2 stk 9000 A50/CSE + stort deleleager

Postby Sigge » 03 Feb 2017, 09:29

Jeg har nå kjøpt meg en og900 og selger derfor unna det jeg har av 9000 (biler og deler). Begge bilene er i grei bruksstand, noe kosmetisk bør påregnes dersom man er opptatt ha noe annet enn en bruksbil.

Bil 1 er en M97 (98mod) A50 jubileum 2.0t og er scarabegrønn. Bilen er utstyrt med det klassiske tre/skinnrattet og har tofarget beige skinninteriør. Bilen har gått ca. 280 000km og er i god teknisk stand. Bilen er kosmetisk som bruksbil å anse. Det er en sprekk 2 sprekker nederst på frontfangeren som bør limes/plastsveises. Meget tight og god bil. Bilen skal inn til Eu-kontroll i løpet av forsommeren. Ser ingen grunn til at denne ikke greit skal komme igjennom. Bilen er i daglig drift.

Sommermodus med Aero16
Image

Vintermodus med Azev felger, piggdekk og oransje blinklys
Image

Bil 2 er originalt en M96 CSE 2.0t som har fått påmontert detaljer fra en A50 Jubileum. Det er byttet ratt, interiør og eksteriør. Bilen fremstår identisk med den andre, men skiller ved at denne også har airbag på passasjersiden og har tredash og girkule av tre. Bilen har gått 305 000km og ble EU-godkjent i september. Det ble i forbindelse med Eu-kontrollen byttet bremseskiver og klosser rund baut. Bilen trenger en ny venstre framskjerm. Har ikke dette liggende, men kan være behjelpelig med å få tak i en gjennom mitt kontaktnettverk i Sverige. Kan være litt vrien å få i revers (trolig giroverføringen) og har den siste tiden vist tendenser til å fuske ved fullt pådrag. Dette merkes ikke ved normal kjøring. Har byttet tennkasset og luftfilter i 2017. Kan være defekt kamakselgiver/veivakselgiver. Bilen er i daglig drift.

Sommermodus med superaero.
Image

Interiør (tilnærmet likt i begge)
Image

Vintermodus med piggfrie dekk på jubileumsfelg.
Image

Da vi har hatt 9000 lenge har vi også opparbeidet opp et stort delelager. Delelageret består av deler fra 3 stk. 9000 som ikke lenger er på veien. Her er det meste av knapper, lys/lamper. kabler og interiørdeler (med unntak av seter), en 2,3 turbomotor ( står på subframen), en td04-15t, pene dører,2 stk. panser (1 i rett farge), en framskjerm (annen farge) , prosjektfelger (Aero16) + mye mye mer.
Selger gjerne alt samlet med delelageret og det hele. Har stor skaphenger som kan lånes ut til frakt. Delelageret befinner seg i Sarpsborg. Bilene er i Tønsberg. Hadde da tenkt meg 30 000 for rubbel og bit. Eventuelt kan bilene og deler selges separat. Bilene selges da for 10 000 pr stk. uten sommerhjul. Dersom sommerhjul skal følge bilene (Aero16/Superaero jeg ha 13000kr pr stk). Førstemann til mølla velger da hjulsett.

Ta kontakt på 90640237/PM dersom du er interessert.
Sommersaaben - M91 900 Convertible T16
Morfars sølvgrå Saab - M90 900 S

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest