9000 v6 1995 mod

Skal du selge en Saab? Da skal annonsen legges her.
Forum rules
- Gi annonsen en beskrivende tittel. (eks: "Brukt fordeler for V4 selges")
- Beskriv objektet best mulig
- Husk kontaktinformasjon og hvor i landet objektet befinner seg.
- En skal oppgi en prisantydning for det som selges.
- skriv "SOLGT:" foran om annonseobjektet blir solgt (eks: "SOLGT: Brukt fordeler for V4)

For å legge til bilder i annonsen trykker du på "Laste opp vedlegg" nederst, før du trykker på OK for å lagre annonsen.
Kalars1@gmail.com

9000 v6 1995 mod

Postby Kalars1@gmail.com » 22 Apr 2016, 09:43

Vurderer å selge min litt skjelne 9000. Bilen er kjøpt ny i USA av en nordmann som tok den med da han flyttet tilbake til Norge i 1997. Jeg har hatt bilen siden des. 2003. Den er godt holdt og har bare gått 120000 miles (193000 km). Den er i original stand og har det meste av det utstyret som var tilgjengelig da bilen var ny. Alt teknisk fungerer som det skal.
Begynnende rustangrep rundt hjulbuene bak gjør at dette bør gjøres noe med om ikke så lenge, dersom bilen fortsatt skal være "presentabel". Dersom det finnes en saabentusiast som har interesse av å ta vare på en slik bil skulle dette være et godt objekt. Jeg har tenkt meg en pris på ca. kr 25.000. Bilen er i daglig bruk i Nord-Trøndelag.
Ved interresse/nærmere informasjon kan jeg kontaktes på tlf. 90663987, evnt. e-post: kalars1@gmail.com.

Kjell Larsen


Last bumped by Anonymous on 22 Apr 2016, 09:43.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest