Solgt!!!!!!!!!!

Skal du selge en Saab? Da skal annonsen legges her.
Forum rules
- Gi annonsen en beskrivende tittel. (eks: "Brukt fordeler for V4 selges")
- Beskriv objektet best mulig
- Husk kontaktinformasjon og hvor i landet objektet befinner seg.
- En skal oppgi en prisantydning for det som selges.
- skriv "SOLGT:" foran om annonseobjektet blir solgt (eks: "SOLGT: Brukt fordeler for V4)

For å legge til bilder i annonsen trykker du på "Laste opp vedlegg" nederst, før du trykker på OK for å lagre annonsen.
Hedmarksraketten
Posts: 7
Joined: 16 Dec 2012, 19:07
Contact:

Solgt!!!!!!!!!!

Postby Hedmarksraketten » 05 Feb 2016, 11:56

Hei! Jeg prøver å lufte interessen for min combi coupe ifra 1976.Denne bilen kjøpte jeg på finn.no for 10.000kr,noen mener sikkert at dette var mye utifra tilstanden.Den ble kjørt hjem ifra Moi i Rogaland og fungerte bra.Jeg fikk den igjennom eu kontrollen bare ved å bytte 2 br slanger fremme,skiftet da samtidig br væske.Videre skiftet jeg komplett rattstamme ifra en 83 mod.Det ble lagt på 4 nye bra yokohama sommerdekk,da de gamle helårsdekka var over 10år!! Dere kan se noen bilder av denne på Saabklubben sør-treffet i 2015.Den er teknisk meget påkostet ifra før og fulgt opp ytterligere av meg.Jeg skal nå selge denne til fordel for en 96 .

De negative ting med denne:Bakluke trenger nedsliping og lakk.Rustskade i bakkant av tak-ingen umulig skade!! Får ikke full varme i kupeen,må liksom kjøre en stund.Termostat-varmeapp register er ok-radiator er av nyrere dato.Termostat og full flushing og lufting utført,men har mistanke om vannpumpe etter dette.
De få rusthulla denne har er konsentrert rundt hjulbrønner-de er å karaktisere som bagateller-ingen hull i og rundt bærende innfestninger som kan være et problem på disse.Ved interesse send mail,eller ring 95309287.Kun seriøse henvendelser og ingen bytte.Pris blir vi enige om!!Det viktigste for meg er at denne bilen blir tatt vare på !!Mvh Fredd Nygård.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest