Saab V4 -67 mod til salgs

Skal du selge en Saab? Da skal annonsen legges her.
Forum rules
- Gi annonsen en beskrivende tittel. (eks: "Brukt fordeler for V4 selges")
- Beskriv objektet best mulig
- Husk kontaktinformasjon og hvor i landet objektet befinner seg.
- En skal oppgi en prisantydning for det som selges.
- skriv "SOLGT:" foran om annonseobjektet blir solgt (eks: "SOLGT: Brukt fordeler for V4)

For å legge til bilder i annonsen trykker du på "Laste opp vedlegg" nederst, før du trykker på OK for å lagre annonsen.
wenjen

Saab V4 -67 mod til salgs

Postby wenjen » 06 Feb 2016, 10:48

Hei.
Jeg prøver å selge min fars gamle Saab V4 1667-modell. Den har vært et oppussingsprosjekt som dessverre ikke kommer til å bli ferdig pga min fars høye alder.
Den er demontert, dvs dører og skjermer er tatt av, med tanke på sandblåsing og lakkering. Den er helt klargjort for jobben, det er bare å sette i gang. Den har ikke rust verken i skjermer eller dører, kun noen små flekker på innerskjermer bak som vissnok er typisk for bilen. Dette er bare bittelitt, og fort gjort å sveise.
Den er gulbeige, interiøret er helt og fint, motor er helt i orden og har kun gått 67800. Motoren har stått pakket ned i eske. Bilen har stått på min fars verksted tørt og varmt og har ikke forfalt noe siden den ble avregistrert i -95.
Reg nr. på bilen er HJ 58635, første gang registrert 26.05.67.
Faren min har alltid vært bilentusiast, men nå nærmer han seg 80, og ser at han ikke kommer til å bli ferdig med dette prosjektet pga vonde ben og hofter men siden jeg har hengt oppi motorrommene og på bilverkstedet med ham i alle år så syns jeg det er synd om dette klenodiet bare skal kjøres på dynga.
Noen interesserte her?
Den må i så fall hentes i Hallingdal på min fars verksted.

Hilsen Wenche, tlf 45451727


Last bumped by Anonymous on 06 Feb 2016, 10:48.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest