Saab OG900 Aero cab, 93mod. fint eksemplar..

Skal du selge en Saab? Da skal annonsen legges her.
Forum rules
- Gi annonsen en beskrivende tittel. (eks: "Brukt fordeler for V4 selges")
- Beskriv objektet best mulig
- Husk kontaktinformasjon og hvor i landet objektet befinner seg.
- En skal oppgi en prisantydning for det som selges.
- skriv "SOLGT:" foran om annonseobjektet blir solgt (eks: "SOLGT: Brukt fordeler for V4)

For å legge til bilder i annonsen trykker du på "Laste opp vedlegg" nederst, før du trykker på OK for å lagre annonsen.
Hzarus
Posts: 5
Joined: 17 Feb 2015, 12:59
Contact:

Saab OG900 Aero cab, 93mod. fint eksemplar..

Postby Hzarus » 29 Sep 2015, 15:59

Hei, jeg har en saab 900 aero cab som jeg dessverre ikke har plass til, fordi oppbevaringsplassen min selges og jeg ikke ønsker og ha den stående ute under presenning til forvitring, da er det bedre noen andre Saab fanatikere for gleden av den, noen med plass.
Det er etter mitt eget syn ett veldig fint og velholdt eksemplar, som ikke er gått mer en 150k, og det er forholdsvis lite til disse bilene og være, fargen er forøvrig mørke grønn, og det er lavtrykk turbo utgaven med 140hk.

Det jeg skulle gjøre med bilen, men som jeg ikke får gjort pga plassmangelen var og ta ut motoren og bytte stempler pga hull, og det er det eneste jeg kjenner til av feil med bilen. Dette er jo selvfølgelig en litt omfattende jobb, men jeg vet det er mange her som sitter med evnen og tiden til og få gjort denne jobben.
Har ikke sett noe opplagt rust, men små blemmer ett lite parti ved kanten til aero skjørtet. Samt 2 små bulker. Ellers er den fin i lakk. Taket er nylig byttet, men den mangler beslag/boot til taket.
Bilen er kjørbar, men anbefaler ikke over lengre strekk før stemplene er byttet.

Pris antydning: 20.000 NOK
Bilen står i Rogaland

Vis dette kan virke interessant, send meg gjerne en melding, så kan jeg svare på spørsmål og sende bilder..

Hilsen Håvard..

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest