sliten OG900 cab 1993 SOLGT!

Skal du selge en Saab? Da skal annonsen legges her.
Forum rules
- Gi annonsen en beskrivende tittel. (eks: "Brukt fordeler for V4 selges")
- Beskriv objektet best mulig
- Husk kontaktinformasjon og hvor i landet objektet befinner seg.
- En skal oppgi en prisantydning for det som selges.
- skriv "SOLGT:" foran om annonseobjektet blir solgt (eks: "SOLGT: Brukt fordeler for V4)

For å legge til bilder i annonsen trykker du på "Laste opp vedlegg" nederst, før du trykker på OK for å lagre annonsen.
User avatar
Henning
Posts: 2989
Joined: 28 Oct 2012, 17:51
Location: Nesodden
Contact:

sliten OG900 cab 1993 SOLGT!

Postby Henning » 16 Sep 2015, 12:45

Har ikke tid med alt som pågår nå - Caben startet som en enkel kompis, kjørte og ga meg lite bryderi. Det er derfor på tide å selge denne til noen som har tid til å fikse den opp, den får ikke den hjælpen den trenger av meg dessverre. SÅ selges høystbydene til noen som ønsker seg et PROSJEKT.

Det er rust. alle fire hjulbuer er det masse rust, dette må kappes bort og sveises inn nye. Det er rust under mange steder.
Eksosanlegg må byttes
Motor bør gås over, den går litt varm innimellom på tomgang.
Nøkkel til tenning passer, men det gjør forsåvidt en skrutrekker også
Dashbord belysning funker ikke.

Ny Cab da:)


Vi kjører den innimellom lokalt - men veit ikke om jeg ville kjørt til Bergen i denna. Leggern ut på Finn.no også - er jo en klassiker så hadde håpet på 10 lapper eller høystbydene. Ingen bruktbilgaranti, selges som reservedelsbil eller oppussingsobjekt.


Cab til vintern er jo topp....... 2.1 liter injection - er det ikke 1993 modell om jeg ikke husker feil.

45 22 35 40 / henning(at)saab96.no


Image
Saab 92B 1955(X) / Saab 95 1971(DEN BLÅ!) / Saab 9-3t 2003 (dritbil) / Kawasaki 750 cafe Racer / BMW f650GS

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest