1976 96 V4

Skal du selge en Saab? Da skal annonsen legges her.
Forum rules
- Gi annonsen en beskrivende tittel. (eks: "Brukt fordeler for V4 selges")
- Beskriv objektet best mulig
- Husk kontaktinformasjon og hvor i landet objektet befinner seg.
- En skal oppgi en prisantydning for det som selges.
- skriv "SOLGT:" foran om annonseobjektet blir solgt (eks: "SOLGT: Brukt fordeler for V4)

For å legge til bilder i annonsen trykker du på "Laste opp vedlegg" nederst, før du trykker på OK for å lagre annonsen.
User avatar
Jokke900
Posts: 1215
Joined: 03 Nov 2012, 01:39
Location: Skogn
Contact:

1976 96 V4

Postby Jokke900 » 01 Jun 2015, 10:36

Traff ei på lokaltreff i Trøndelag i går som skal selge 96.

Bilen er en 76 modell som far hennes kjøpte ny. Han har nå gått bort og hun hadde ikke plass til å ha den. Lærte å kjøre i den og ungene vil beholde så forstå det den som vil.. Uansett tok hun kontakt for å høre om jeg visste noe så tenkte med en gang at jeg må jo iallefall få lagt ut her.
Tok en del bilder og legger ikke ut alle her, men ett her og en link til album på Flickr må gå an :D

Trilla rundt én gang mistenkes det og tellerverket står på 59.700km (pluss turen hjem fra Malvik). Gikk over bilen raskt og den så veldig godt vedlikeholdt ut. Pen i lakken, dekor på sider er fortsatt på (noe flasset på høyre side men hel på venstre). Noen småsår her og der, så bilen er ikke strøken, men veldig fin både under, baki (tørt og fine dempertårn) og foran.

Frøkna som selger heter Elisabeth Torp og bor i Trondheim. Hun kan nåes på telefon 452 61 262.

Image

https://www.flickr.com/photos/101112898 ... 1489290394

Med bilen følger også ei bok og et hefte som jeg ikke kjenner til, men som så ut som var verdt å ha. Aner ikke hvor vanlig de er eller hvor greit det er å få tak i eller bra det er å ha, men de kan iallefall selges separat om noen er interessert i bare dem!

Image
1966 96 Totakt
1978 99 Turbo

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest