Saab 96 V4, 1975 modell til salgs hbo 15000

Skal du selge en Saab? Da skal annonsen legges her.
Forum rules
- Gi annonsen en beskrivende tittel. (eks: "Brukt fordeler for V4 selges")
- Beskriv objektet best mulig
- Husk kontaktinformasjon og hvor i landet objektet befinner seg.
- En skal oppgi en prisantydning for det som selges.
- skriv "SOLGT:" foran om annonseobjektet blir solgt (eks: "SOLGT: Brukt fordeler for V4)

For å legge til bilder i annonsen trykker du på "Laste opp vedlegg" nederst, før du trykker på OK for å lagre annonsen.
Leho

Saab 96 V4, 1975 modell til salgs hbo 15000

Postby Leho » 19 Nov 2015, 02:02

Selger min Saab V4, Oddveig, med litt tungt hjerte. Den går til høystbydende over 15.000.-
Bilen går som en klokke, men trenger litt stell. Selges derfor fortrinnsvis til en kyndig entusiast. Bilen trenger EU-godkjenning (fristen var 1. mai). Den er kontrollert og detaljer om manglene fås ved henvendelse. Kort oppsummert må følgende utbedres:
Eksosanlegg, minus fremste del i motoren (har satt på universalløsning fra Biltema, men det er utett i front).
Diverse lys, nærlys, fjernlys, blinklys, ett baklys, skiltlys. Reflektor h.side foran må byttes, har reservedel. (har vært problemer med sikringer mht hovedlys, men er usikker på om det er større feil). Bryteren/hendelen for fjernlys/blinklys fungerer ikke som den skal og må trolig byttes.
Bilen var regelmessig i drift tom oktober 2014. I vinter har den stått under presenning. Den har helt ny mekanisk bensiunpumpe, fikk nye plugger i 2014 og pluggledninger i 2013. Nye piggdekk 2013, lite brukt. Ny pakning på aksellerasjonspumpe 2013.
Det er rust nederst og bakerst på passasjerdør høyre, eller svært lite rust på vitale deler. Låssylinder i førerdør er knekt, ny må skaffes. (Dørhåntak og innvendig plate i døren er demontert pt. Bremsecaliperne foran skrangler, men bremsene fungerer og er godkjent. Kun litt støy.
Det medfølger et par kasser med div reservedeler (Dynamo, forgasser ++)
Bilen var russebil i 2006 (så vidt jeg husker) og er derfor malt rød. Originalt brun. Tidligere eier var saab-entusiast og hadde tatt godt vare på bilen. Jeg ser at jeg ikke har hverken tid eller kompetanse til å gjøre samme jobben. Ønsker derfor at hun får et bedre hjem. Km-stand er 53517, er ikke kjent med om den har rundet en eller flere ganger.
Ta kontakt for mer info.
EU-kontroll.jpg
Saab_motor2.jpg
Saab_interiør1.jpg
Saab_hoyre_side1.jpg
saab_front1.jpg


Last bumped by Anonymous on 19 Nov 2015, 02:02.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest