Saab 96 V4 1976 mod selges

Skal du selge en Saab? Da skal annonsen legges her.
Forum rules
- Gi annonsen en beskrivende tittel. (eks: "Brukt fordeler for V4 selges")
- Beskriv objektet best mulig
- Husk kontaktinformasjon og hvor i landet objektet befinner seg.
- En skal oppgi en prisantydning for det som selges.
- skriv "SOLGT:" foran om annonseobjektet blir solgt (eks: "SOLGT: Brukt fordeler for V4)

For å legge til bilder i annonsen trykker du på "Laste opp vedlegg" nederst, før du trykker på OK for å lagre annonsen.
Sveve
Posts: 1
Joined: 21 May 2015, 15:10
Contact:

Saab 96 V4 1976 mod selges

Postby Sveve » 21 May 2015, 15:45

Selger min lilla Saab 96 siden den bare står og tar plass for tiden, og jeg må tømme garasjen.
Saaben har vært med på mye, var familiens bil nr 2 fra 1989 - 1998.
Stod uten skilt på Røros fram til 2004, da den ble lånt ut til dattera.
Hadde den registrert fram til 2008, siden har den stått på Dombås, der den står nå uten skilt.
Om bilen:
Merke modell: Saab 96 V4 1976 mod, opprinnelig sølvgrå metallic.
Motor: V4 1500, ca 60 hk i bilen. Slitte balanseaksellager. Starter og går greit.
Km-stand: Vet ikke, forrige eier hadde heller ikke info om det, kanskje mellom 150 – 200 000 km?
Rust: Ja litt, der det pleier å være, nederst på dører, dørken foran framseter, vet ikke om sterkt angrepne områder.
Eksteriør: Amatørlakkert i familiens lyng-lilla farge (vi hadde en lilla periode)…matt i lakken nå. Vi hadde ikke sansen for krom og utvendige pyntelister og div slikt ble fjernet før lakkering.
Kjørbar? Ja den kan kjøres, men vil anbefale kjøper å hente den på tilhenger, den har tross alt ikke rørt seg så mye de 6-7 siste åra.

Reservedeler: ja har noen karosserideler, som panser, dører og skjermer, et par girkasser, frontrute, grill og div som jeg har plukket av delebiler, bl.a min første S 96 70-mod. Har også en 1700-motor med bra balanseaksel, og 2-ports innsug-manifold + div standard stålfelger med atdaterte dekk. Sender med alt for å få tømt garasjen.
Bildeserie av bilen og deler: Bildene av bilen er fra ca 2006, den har blitt mattere etter utetilværelsen i åra etterpå.
Kjøper: Fint om du har sansen for, og ”kan” litt Saab 96, og vet litt om hvordan den er skrudd sammen, og kan holdes i stand.

Setter ned prisen på hele pakken med bilen og 1700 motoren samt alle oppsamlede deler til 9000 kr i håp om at 96en skal slippe en vinter til i hagen.

Sender flere bilder av bil og reservedeler på e-post hvis ønskelig.
Hilsen Sverre Vehusheia. Kan treffes på mob. 41108150 stort sett...send en sms hvis jeg ikke svarer.
På GSV-treff.JPG
2006 Front.JPG
2006 Høyreside.JPG
Attachments
1700 motor.jpg
Div griller frontrute .jpg

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest