Nabo skal selge billig Cab 1997 modell

Skal du selge en Saab? Da skal annonsen legges her.
Forum rules
- Gi annonsen en beskrivende tittel. (eks: "Brukt fordeler for V4 selges")
- Beskriv objektet best mulig
- Husk kontaktinformasjon og hvor i landet objektet befinner seg.
- En skal oppgi en prisantydning for det som selges.
- skriv "SOLGT:" foran om annonseobjektet blir solgt (eks: "SOLGT: Brukt fordeler for V4)

For å legge til bilder i annonsen trykker du på "Laste opp vedlegg" nederst, før du trykker på OK for å lagre annonsen.
User avatar
Henning
Posts: 2989
Joined: 28 Oct 2012, 17:51
Location: Nesodden
Contact:

Nabo skal selge billig Cab 1997 modell

Postby Henning » 22 Oct 2014, 16:59

Har en Nabo som kom innom idag, hun så jeg hadde mange Saaber så lurte på om jeg ville kjøpe eller kjente noen som ville ta over den blå 1997 modellen 900 2.0 Cab´en hennes.

Feil som jeg så var rustent bagasjelokk(veldig), noe rustflekker av type 5 kroner størrelser her og der, samt en ripe på en 15cm under venstre bakvindu. Stoff Caben ser hel ut, nye bremser bak, samt visstnok ny clutch for ikke mange årene siden. Bilen har gått 222000km.

Lyst skinn interiør, framstolene skreik etter noe behandling og pleie, de var veldig rufsete/tørrsprukkende - baksetene var fine.

Fikk ikke sett mye under den, men så ikke galt ut. Motor gikk fint. Mangler visstnok EU godkjenning, vet ikke hvorfor.

Hun ville selge før vinteren, ville ha 17 000,- for den som jeg syntes ikke var galt for en Cab:) men prosjekt er det jo. Bilen står på Nesodden.

PM meg eller mail dersom noen vil vite noe mere.

Henning

henning(at)saab96.no
Saab 92B 1955(X) / Saab 95 1971(DEN BLÅ!) / Saab 9-3t 2003 (dritbil) / Kawasaki 750 cafe Racer / BMW f650GS

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest