Deler til Saab 900 turbo 1981 automat

Skal du selge Saab-deler? Da skal annonsen legges her. Andre bil-/garasjerelaterte annonser er også tillatt.
Forum rules
- Gi annonsen en beskrivende tittel. (eks: "Brukt fordeler for V4 selges")
- Beskriv objektet best mulig
- Husk kontaktinformasjon og hvor i landet objektet befinner seg.
- En skal oppgi en prisantydning for det som selges.
- skriv "SOLGT:" foran om annonseobjektet blir solgt (eks: "SOLGT: Brukt fordeler for V4)

For å legge til bilder i annonsen trykker du på "Laste opp vedlegg" nederst, før du trykker på OK for å lagre annonsen.
Sigmund9000

Deler til Saab 900 turbo 1981 automat

Postby Sigmund9000 » 09 Sep 2016, 18:35

Dere,

Dette er annonse 2:2 som gjelder deler til Saab 900 turbo 1981 modell. Det er en 5 dørs utgave. Innvendig farge er en grønn avdempet brunfarge. Utvendig farge er Pinjegrønn. Bilen er kjørt 106.000. Det er flere deler som jeg håper noen ser interesse av. Har demontert ganske pent og komplett. Det er:

- Frontspoler - Hel med montering sett, men lakk er noe slitt.
- Felger. De har millimeter i dimensjon i stedet for tommer. De er hele og pene. Tre dekk på fire. Originale felger til denne bilen.
- Glass i dører (som er grønne).
- Ymse deler.
- Dashbord til 900 GL med ettermontert turteller. Kilometerstand 140.000, Helt og pent. Rammer rundt uten skader med hanskerom.
- H motor. Kjørt 140.000 kilometer. Med forgasser.
- Dører. Sidedører. Venstre dør foran har mye rust.
- Seter foran. Hele med god sittepute og varmer.
- Seter bak. Med støtte. Hele med god sittepute
- Låsemekanisme for baksete slik det var frem til 1982. En knapp på venstre side som en drar ut.
- Lysere brunt teppe bunn av bilen.
- Bagasjerom dekke . Brunt. I tre. Helt og pent. Brunt.
- Front til Saab 900 turbo.
- Spoiler på bakluke.
- Ymse andre deler. Ta kontakt.

---
Den som tar med seg alt, har en fordel. Sender bilder på forespørsel. Aner ikke hvordan jeg får opp bilder.

Bilen er en donorbil for min Blue Thunder. En 900 GL. Derfor bruker jeg 100% av det som relaterer seg til motor og tilhørende elektrisk. Inkludert bensintank. Videre bruker jeg hele dashbordet, uten de matchende dekslene i interiørets farge.

Send melding til Sigmund@visi.no eller ring meg på 40006606. Telefon er ikke det letteste, men prøv kanskje SMS.


Last bumped by Anonymous on 09 Sep 2016, 18:35.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest