Delebil 900 S (T16) 1992 selges billig til høystbydende

Skal du selge Saab-deler? Da skal annonsen legges her. Andre bil-/garasjerelaterte annonser er også tillatt.
Forum rules
- Gi annonsen en beskrivende tittel. (eks: "Brukt fordeler for V4 selges")
- Beskriv objektet best mulig
- Husk kontaktinformasjon og hvor i landet objektet befinner seg.
- En skal oppgi en prisantydning for det som selges.
- skriv "SOLGT:" foran om annonseobjektet blir solgt (eks: "SOLGT: Brukt fordeler for V4)

For å legge til bilder i annonsen trykker du på "Laste opp vedlegg" nederst, før du trykker på OK for å lagre annonsen.
taero24@gmail.com

Delebil 900 S (T16) 1992 selges billig til høystbydende

Postby taero24@gmail.com » 08 Apr 2016, 06:08

Jeg har en og900 5D stående med alt for mange deler til at jeg har hjerte til å kaste den. Bilen er i dag hel og kjørbar, kan selges slik eller etter at jeg har plukket av litt motorstyring og turbo. Fargen er Le-mans blå metallic, bakluke og panser virker å være i god stand, dørene er svært rustne. Motoren er i god stand, trenger oljebytte etter et år i ro men går bra og svetter ikke olje. Girkassa virker grei, litt dårlig synk på andregir slik de pleier å være. Taktrekket er i topp stand. Bilen har vært norskregistrert inntil for et par år siden. Skade på høyre side. Aktuelle deler som jeg kommer på:

T16 motor gått ca 260' km
Turbo fra Mitsubishi
Girkasse
15" alu turbo-91 med greie sommerdekk, kan få med turbo-85 felger for et lite tillegg
Alt av lys, grill, støtfangere i grei stand
Taktrekk
Panser
Bakluke med spoiler
Vrakpant kr 3000

Står i Trondheim, skal prøve å få lagt ut bilder
Trond 40623034


Last bumped by Anonymous on 08 Apr 2016, 06:08.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest