Diverse innredning, og900

Skal du selge Saab-deler? Da skal annonsen legges her. Andre bil-/garasjerelaterte annonser er også tillatt.
Forum rules
- Gi annonsen en beskrivende tittel. (eks: "Brukt fordeler for V4 selges")
- Beskriv objektet best mulig
- Husk kontaktinformasjon og hvor i landet objektet befinner seg.
- En skal oppgi en prisantydning for det som selges.
- skriv "SOLGT:" foran om annonseobjektet blir solgt (eks: "SOLGT: Brukt fordeler for V4)

For å legge til bilder i annonsen trykker du på "Laste opp vedlegg" nederst, før du trykker på OK for å lagre annonsen.
Ingvarjg
Posts: 88
Joined: 03 Dec 2014, 09:32
Contact:

Diverse innredning, og900

Postby Ingvarjg » 07 Dec 2014, 18:25

Jeg har liggende et grått baksete fra 9000 Aero, som er kortet inn og bygget om for å passe i og900. Jeg kjøpte dette for flere år siden fra Neobrothers i England, det hadde stått i en 3-dørs 900 aero som en av de som driver Neobrothers eide. Midtarmlenet er fjernet, og mellomrommet kortet inn i ryggen. Den bredeste sitteputa er kortet inn, dette ser man ikke uten å se under setet, så jobben er pent utført. Hvordan passformen mot festepunkter etc er skal jeg ikke si noe om da jeg ikke har bil å prøve det i. Modifikasjonene som er utført vises på bildene. Setene er noe støvete og de "bulkene" som vises på skinnet på ene siden av sitteputa er etter lagring og går seg nok til. Skinnet er helt og i bra stand. Vet ikke hva jeg kan ta for noe slikt, men jeg innser iallfall at siden det ikke er noen måte å pent modifisere dette smalt nok til å få det inn i en cab, så kommer jeg neppe til å bruke det, så da er det bedre om det går til noen som har en 3/4/5 dørs bil. Vil du ha det, så gi meg et bud.

Image

Baksiden av ryggen, med innsveist tverrbjelke med låsepinner. Det er montert hengsler i bunnen av ryggen for å skru fast i bilen.
Image

Under sitteputa, det er kappet ut en bit av bunnen, sveist sammen og lakkert:
Image


Beige baksete til og900 cab
Setet kommer fra en cab 94 mod (siste årgang av gamle typen cab). Er det for dyrt, så gi meg et bud.
Helt i skinn og sømmer. Kr 1000
Image
Image


Pene dørtrekk fra og900 cab 94 mod (siste årgang av og900 cab). Dørtrekkene har skinn på armlenet og på toppen, dørlommene er hele uten rifter. Noen merker etter beltelåsen i bakkant, spesielt på førerdøra, men ingen rifter. Skinnet på armlenet har ikke sluppet fra dørtrekket på disse. De skal også passe 3-dørs, forskjellen er så vidt jeg kan se kun at det er den brede typen låsepinne på cab, og den lille runde typen på 3-dørs (har sammenlignet med trekk til 3-dørs).

Pris 1500 for begge eller 1000 pr stk. Eller gi meg et fornuftig bud.

Image

Image

Image


Sidepaneler som sitter på hver side av baksetet i og900 cab. Beige/sand farge. Hele og pene, med unntak av en ørliten sprekk øverst på det høyre (se nærbilde).

Pris 500 pr stk eller 800 for begge, eller gi meg et fornuftig bud.

Image

Image

Image

Delene befinner seg i Rissa i Sørtrøndelag. Kontakt på ingvar@mgmotor.no eller 91165518

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest