Har en 66 mod.96TT med havarert 4. de gir.
Har noen en ok girkasse liggende som de vil bli kvitt?
Er det samme girkasse på V4 som TT?
Er det i så fall samme girkasse som sitter i Taunus 12 M med V4 motor?
Takknemlig for svar.
Spørsmål om girkasse.
-
- Posts: 6
- Joined: 18 Nov 2012, 16:26
- Contact:
Re: Spørsmål om girkasse.
Hei
Har en girkasse som er ok, men jeg må bytte klørtshus som passer til hydraulisk kopling
Utveksling 7:38 super til to-takt
Du kan ringe tlf 975 24410
NB! har ikke noe med Ford å gjøre
Har en girkasse som er ok, men jeg må bytte klørtshus som passer til hydraulisk kopling
Utveksling 7:38 super til to-takt
Du kan ringe tlf 975 24410
NB! har ikke noe med Ford å gjøre
- Ola Bruset
- Posts: 86
- Joined: 11 Apr 2013, 19:32
- Location: Sjetnemarka, Trondheim
- Contact:
Re: Spørsmål om girkasse.
Hei,
V4 kasse bør gå bra, eg har akkurat sett inn V4 kasse i ein -64 modell.
Da konverterte eg samtidig til V4 drivaksler og skivebremser.
Einaste som måtte gjerast var å bytte clutchhuset, det er fort gjort.
Og så måtte bremseslangane byttast til V4 type.
Ellest var det "bolt on" alt saman.
Litt usikker kva akslingar som sitt på -66, er det vørterkaker eller stålledd på den du?
Er det vørterkakeledd og du ønsker å beholde dette så må du flytte over nokre delar frå differensialen, der akslingen går inn.
Trur det også er relativt overkommeleg.
Utvekslinga blir litt høgare, noko som er fint på flatmark (merkbart mindre rabalder) men kan bli litt tung i 4de gir i motbakke.
Skivebremser vil sikkert somme meine er vandalsiering, men MYKJE bedre bremser, og absolutt kjekt i dagens trafikk som jo går LITT fortare enn på 60-talet.
Ford Taunus 12M kassa er eg nesten bomebesikker på at ikkje passer, Saab og Ford hadde vel ikkje noko samarbeid Saab begynte å kjøpe V4 motorar frå Ford. Mulig 12M har bakhjulstrekk også, iallefall har 17M det? Hmm.... det gir jo muligheter dersom ein har lyst på bakhjulstrekk i 96'en, 17M kasse og bakasking og "litt" mekking, sikkert prøvd før men ...
V4 kasse bør gå bra, eg har akkurat sett inn V4 kasse i ein -64 modell.
Da konverterte eg samtidig til V4 drivaksler og skivebremser.
Einaste som måtte gjerast var å bytte clutchhuset, det er fort gjort.
Og så måtte bremseslangane byttast til V4 type.
Ellest var det "bolt on" alt saman.
Litt usikker kva akslingar som sitt på -66, er det vørterkaker eller stålledd på den du?
Er det vørterkakeledd og du ønsker å beholde dette så må du flytte over nokre delar frå differensialen, der akslingen går inn.
Trur det også er relativt overkommeleg.
Utvekslinga blir litt høgare, noko som er fint på flatmark (merkbart mindre rabalder) men kan bli litt tung i 4de gir i motbakke.
Skivebremser vil sikkert somme meine er vandalsiering, men MYKJE bedre bremser, og absolutt kjekt i dagens trafikk som jo går LITT fortare enn på 60-talet.
Ford Taunus 12M kassa er eg nesten bomebesikker på at ikkje passer, Saab og Ford hadde vel ikkje noko samarbeid Saab begynte å kjøpe V4 motorar frå Ford. Mulig 12M har bakhjulstrekk også, iallefall har 17M det? Hmm.... det gir jo muligheter dersom ein har lyst på bakhjulstrekk i 96'en, 17M kasse og bakasking og "litt" mekking, sikkert prøvd før men ...
- Morten S.
- Posts: 2474
- Joined: 28 Oct 2012, 15:21
- Location: Sandefjord
- Contact:
Re: Spørsmål om girkasse.
Stålknutene kom i 66 så V4 drivaksler skal gå bra å bruke.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest