Ignitor tenning og motstand i coiler

For alle diskusjoner vedrørende 92, 93, 95, 96 med totaktsmotor.
baard
Posts: 31
Joined: 25 Oct 2012, 10:45
Contact:

Ignitor tenning og motstand i coiler

Postby baard » 30 Jun 2016, 21:48

Hei !

Er det noen som vet hvilken Ohm motstand det er i de originale coilene som sitter i Saab 96 TT, både med og uten forkoblingsmotstand ?

Jeg har bestilt Pertronix Ignitor elektronisk tenning til min -65, og jeg har forstått at Ignitoren må ha en primær motstand som ikke må være under 1,5 Ohm.

Jeg har nå montert høyeffekts coil med forkoblingsmotstand fra Biltema. Jeg finner ikke ut hvilken motstand denne heller har – noen som vet dette også ?
1965 Saab 96
1972 Saab Sonett III

sailor99
Posts: 4
Joined: 07 Feb 2013, 01:09
Contact:

Re: Ignitor tenning og motstand i coiler

Postby sailor99 » 24 Mar 2018, 00:03

Hei Baard!
Længe siden ;) der er hændt så meget, men nu er jeg tilbage i langnæsen.
Jeg tænker, du husker, at jeg monterede Pertronix, men jeg beholdt den originale coil, som stadig fungerer helt uden problemer.
Min Solex 40 “F” karburator fik en overhaling og ny spjældaksel hos Nicklas XP. Kører nu igen med original 28 mm halsring, hoveddyse 145 og tomgangsdyse 45. “F” karburatoren med den specielle spjældpakning har jo den ekstra brændstof tilførsel ( er beskrevet i XP manualen), og motoren går som en symaskine :D .
Bedste hilsner,
Georg, DK
( Jeg har fået en dejlig nordmand fra Porsgrunn til svigersøn. Håber han kan få lært mig at snakke norsk ;) )

User avatar
knut
Posts: 271
Joined: 12 Nov 2012, 20:34
Location: Valdres
Contact:

Re: Ignitor tenning og motstand i coiler

Postby knut » 26 Mar 2018, 09:16

Noko eigentleg svar på spørsmålet ditt har eg ikkje, og av erfaring veit eg at det er vanskeleg å få fornuftig måling av motstanden gjennom ein tennspole (primærviklingane, er det vel dei heiter). Det er uansett berre nokre få Ohm.

Men om eg hugsar rett, så er spenninga inn på formotstandscoilen til Biltema i løypa rundt 9 volt (etter formotstanden). Batterispenning blir den mata med rett frå starmotoren, så lenge startaren går. Dette skal kompensere for spenningsfallet du får over batteriet, fordi startaren trekkjer mykje straum.

Køyrde med same Biltema-coil på V4-en min, men då eg monterte elektronisk tenning (Powerspark trur eg den heiter), valde eg å kaste denne coilen, og kjøpe ein som var anbefalt til elektronisk tenning. Eg kjøpte ein blå Beru, og har ikkje hatt problem sidan. (Mest logn kosekøyring, men også langturar i litt høgare hastigheiter)

Eg veit ikkje om 9 volt er kritisk låg spenning for ein elektronisk tenningsmodul, men slik eg har skjønt det, tåler dei liten straumgjennomgang. Difor er det viktig at coilen har høg nok inngangsmotstand.

Med høge turtal på ein hylande totaktar kjem jo tenningspulsane mykje tettare enn på ein sedat V4. Om standardcoilen min ville greie å henge med då, det veit eg ikkje...
-72 96V4 -57 Ferguson FE35 -11 DS3


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest