95 Ønskes som filmkjendis

For diskusjoner rundt aktiviteter i Vest-norge. Hovedsakelig Hordaland.
User avatar
Jokke900
Posts: 1215
Joined: 03 Nov 2012, 01:39
Location: Skogn
Contact:

95 Ønskes som filmkjendis

Postby Jokke900 » 19 Jan 2016, 01:52

Spørs om jeg finner noe her, men må jo prøve.

Svogeren min er filmfotograf og skal til med innspilling av neste spillefilm i Knerten serien (Regner med de fleste har hørt om historiene og kanskje noen også de eksisterende filmene). Han har overtalt regissøren til å gå for Saab 95 (ikke fått føringer på om det skal være totakt eller V4) som familiens bil denne gangen. De ønsker derfor å finne en, gjerne i en eller annen flott farge, som de kan bruke. Innspilling starter til våren, så det er ikke snakk om vinterbruk.

Hvordan det løses praktisk vet jeg fint lite om, men kan finne ut av det. I første omgang har jeg bare sagt meg villig til å hjelpe til med å se om vi ikke finner en bil til filmen, men kan finne ut av sånt etterhvert. Innspillingen vil foregå i området Hardanger denne gangen så om noen har selv, eller vet hvem jeg evt kan prate med så hadde det vært supert om dere sa ifra.

Send meg gjerne en PM, kontakt meg på Facebook eller send en mail til joakimkjode@gmail.com
1966 96 Totakt
1978 99 Turbo

Twangyman
Posts: 201
Joined: 28 Oct 2012, 22:54
Contact:

Re: 95 Ønskes som filmkjendis

Postby Twangyman » 20 Jan 2016, 01:30

Fekk ein henvendelse frå dei i dag. Så får dei vurdere om nokon av mine kan brukast. Hadde vore artig det


Sent from my iPhone using Tapatalk


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest