Ny på forumet

Her kan nye og gamle medlemmer i klubben eller forumet presentere seg - skriv om hva som gjorde deg til medlem og gjerne litt om bilen din slik at vi andre kan bli bedre kjent med deg.
rusthaug
Posts: 6
Joined: 25 Aug 2015, 11:19
Contact:

Ny på forumet

Postby rusthaug » 26 Aug 2015, 20:53

Hei, er en mann på 43 år som har fått veldig sansen for (veldig) gammel saab i det siste, og det ble ikke bedre etter å ha vært på fågelvik skroten i helga.. Tok endel bilder som jeg kan prøve legge ut etterhvert. Jeg har hatt biler som hobby lenge, men det har vært mest eldre forder som har vært min greie de siste åra, bortsett fra noe vw. Satser på å lære meg litt om saab 92/93 som jeg synes er de fineste, men stasjon vogn er heller ikke å forakte.. Drømmer litt om en 92a, men disse kryr det vel ikke av ;)

User avatar
Morten S.
Posts: 2474
Joined: 28 Oct 2012, 15:21
Location: Sandefjord
Contact:

Re: Ny på forumet

Postby Morten S. » 29 Aug 2015, 14:43

Velkommen inn på forumet.

Det er ikke så ofte det selges verken 92 eller 92 her i Norge, men det skjer da.
Vet om en 93 i Danmark, og følger du med på svenske sider så dukker det opp 92 stadig vekk.

Fågelvik er ett eldorado for å gå å se, og fotografere.
Deler av GSV var der på våren 2014.
Last edited by Morten S. on 01 Sep 2015, 06:25, edited 1 time in total.

rusthaug
Posts: 6
Joined: 25 Aug 2015, 11:19
Contact:

Re: Ny på forumet

Postby rusthaug » 31 Aug 2015, 10:25

Takker for det, Fågelviken er et lite paradis, var der for ca 20 år siden, og det hadde ikke forandra seg så mye, bortsett fra at bilene selvfølgelig er blitt enda dårligere.Tror nesten jeg må ta en tur til før vinteren med nylada kamera ..


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest