Frank Matthew

Her kan nye og gamle medlemmer i klubben eller forumet presentere seg - skriv om hva som gjorde deg til medlem og gjerne litt om bilen din slik at vi andre kan bli bedre kjent med deg.
User avatar
Turbomatt09
Posts: 8
Joined: 19 Aug 2015, 07:53
Location: Holter
Contact:

Re: Frank Matthew

Postby Turbomatt09 » 20 Aug 2015, 21:50

Hjelle wrote:Velkommen! Gamlebilen til Börge E?
Takk!
Det stemmer :)
1993 OG900 Aero cab

User avatar
Turbomatt09
Posts: 8
Joined: 19 Aug 2015, 07:53
Location: Holter
Contact:

Re: Frank Matthew

Postby Turbomatt09 » 21 Aug 2015, 06:02

Hjelle wrote:Velkommen! Gamlebilen til Börge E?
Takk for det :)

Det stemmer!
1993 OG900 Aero cab

User avatar
Hjelle
Posts: 321
Joined: 02 Sep 2012, 11:05
Location: Sunnmøre
Contact:

Re: Frank Matthew

Postby Hjelle » 21 Aug 2015, 17:37

Turbomatt09 wrote:
Hjelle wrote:Velkommen! Gamlebilen til Börge E?
Takk for det :)

Det stemmer!
Då har du fått handla deg en flott bil! :)
M91 900 Turbo 16 // M04 9⁵ Aero // M11 9⁵ 2.0T BioPower XWD // SAAB-ANDAN - en del har den

User avatar
Sigge
Posts: 275
Joined: 18 Oct 2014, 09:27
Location: Emmerød
Contact:

Re: Frank Matthew

Postby Sigge » 29 Oct 2015, 13:57

Turbomatt09 wrote:Hei alle sammen!

Ny mann i denne Saabklubben, ikke ny med SAAB!

Min historie med dette sjelfylte merke begynte da jeg møtte min samboers far for 7-8 år siden, en skikkelig entusiast. Det tok ikke lang tid før jeg kjøpte min nåværende bruksbil, en 2002 9-5 2.0t Vector Eastate med lyse skinnseter og stappfullt servicehefte - påfølgende trimming og altfor mye penger var jo en selvfølge.
Min samboer har vært gjennom 2 stk OG900 som bruksbiler, kjørte den ene litt, dette var gøy!!

Drømmen om en OG900 Aero var i gang. For en del år siden dukket det opp en strøken 900 1994 turbo i rød med orginal laksetrapp. Den budrunden tok helt av og den glapp, drømmen ble enda sterkere.or

Noen år senere sitter jeg her, akkurat meldt inn i Gammalsaabens Venner med en nyinnkjøpt 1994 900 cab aero i blå. Nesten utstillingsstand....helt objektivt sett ;)
Gleder meg til treff!

Image
Vi prates!!

Vi har tydeligvis ganske mye til felles. ;)
Jeg ble også Saab-frelst av min samboer og svigerfar (8 år siden vi møttes). Hun hadde da en OG900 som ble vraket. Svigerfar hadde da tre og900, hvorav 2 av disse var kabrioletutgaver. Fra da av var det bare Saab som gjaldt og og900 kabriolet som var drømmen. Startet først med en 9-5 Stasjonsvogn som ble trimmet og diskret stylet. Gikk etter hvert over til 9000, og har nå en slik i jubileumsutgaven som bruksbil og selvfølgelig OG900 kabriolet, som jeg importerte fra USA i fjor. Tar meg friheten til å reklamere litt for mine prosjekter som du kan se her --> http://www.gsv.no/forum/viewtopic.php?f=21&t=2039
Sommersaaben - M91 900 Convertible T16
Morfars sølvgrå Saab - M90 900 S

User avatar
Turbomatt09
Posts: 8
Joined: 19 Aug 2015, 07:53
Location: Holter
Contact:

Re: RE: Re: Frank Matthew

Postby Turbomatt09 » 02 Jan 2016, 09:01

Sigge wrote:
Turbomatt09 wrote:Hei alle sammen!

Ny mann i denne Saabklubben, ikke ny med SAAB!

Min historie med dette sjelfylte merke begynte da jeg møtte min samboers far for 7-8 år siden, en skikkelig entusiast. Det tok ikke lang tid før jeg kjøpte min nåværende bruksbil, en 2002 9-5 2.0t Vector Eastate med lyse skinnseter og stappfullt servicehefte - påfølgende trimming og altfor mye penger var jo en selvfølge.
Min samboer har vært gjennom 2 stk OG900 som bruksbiler, kjørte den ene litt, dette var gøy!!

Drømmen om en OG900 Aero var i gang. For en del år siden dukket det opp en strøken 900 1994 turbo i rød med orginal laksetrapp. Den budrunden tok helt av og den glapp, drømmen ble enda sterkere.or

Noen år senere sitter jeg her, akkurat meldt inn i Gammalsaabens Venner med en nyinnkjøpt 1994 900 cab aero i blå. Nesten utstillingsstand....helt objektivt sett ;)
Gleder meg til treff!

Image
Vi prates!!

Vi har tydeligvis ganske mye til felles. ;)
Jeg ble også Saab-frelst av min samboer og svigerfar (8 år siden vi møttes). Hun hadde da en OG900 som ble vraket. Svigerfar hadde da tre og900, hvorav 2 av disse var kabrioletutgaver. Fra da av var det bare Saab som gjaldt og og900 kabriolet som var drømmen. Startet først med en 9-5 Stasjonsvogn som ble trimmet og diskret stylet. Gikk etter hvert over til 9000, og har nå en slik i jubileumsutgaven som bruksbil og selvfølgelig OG900 kabriolet, som jeg importerte fra USA i fjor. Tar meg friheten til å reklamere litt for mine prosjekter som du kan se her --> http://www.gsv.no/forum/viewtopic.php?f=21&t=2039
Hei og godt nytt år! God lesing det der. Ikke sett innlegget ditt før nå selv om jeg titter innom forumet nesten daglig [GRINNING FACE WITH SMILING EYES] Skal sjekke ut linken din. Vi snakkes [THUMBS UP SIGN]

Sent fra min D5803 via Tapatalk
1993 OG900 Aero cab


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest