Innsjekking

Her kan nye og gamle medlemmer i klubben eller forumet presentere seg - skriv om hva som gjorde deg til medlem og gjerne litt om bilen din slik at vi andre kan bli bedre kjent med deg.
User avatar
Yngve Knutsen
Posts: 1145
Joined: 30 Aug 2014, 19:36
Location: Berlevåg
Contact:

Innsjekking

Postby Yngve Knutsen » 02 Sep 2014, 15:52

Hei
Yngve Knutsen fra Berlevåg, 47 år.
Har vel hodlt på og surra med bil & mc fra jeg var 15 men mistet vel interessen mer og mer i takt med elektronikkens
inntog i biler & mc. "Lambada sonder", TPC, ESP og alle di andre latterlige forkortninger man ikke skjønner bære av og
kul i helvete å finne ut av hvis man ikke har diagnose utstyr i søkk & kav.
Fant ut at det var på tide å gå tilbake til det jeg vokste opp med, V4,rattgir og lite elektronikk.
Holder på å skal kjøpe en Saab 96, 78 mod fra Sverige som skal bli min hverdagsbil.
Selger er en nokså gammel mann og ville sikre seg at den kom ut av hans navn siden den skulle exporteres så det er
bare å smøre seg med tålmodighet så går det seg nok til.
Da er det vel ikke mere og si om brukeren "yknutsen"
Ha en fin dag
Mvh
Yngve Knutsen
Mobil 90191238

User avatar
Henning
Posts: 2989
Joined: 28 Oct 2012, 17:51
Location: Nesodden
Contact:

Re: Innsjekking

Postby Henning » 02 Sep 2014, 15:59

Hei Yngve - fint at folk representerer seg selv - fint å vite hvem man snakker med på forumet. Vi deler litt samme oppfatning av bil og elektronikk. Sjøl går jeg vekk fra 2003 modell og bytter ut med en 1993 modell. I tillegg til El og alt fancy greier som er på nye biler syntes jeg også at nye biler er rimelig like og sjarmløse.

Lykke til med 78 modellen - når den kommer og husk at vi liker masse bilder på forumet:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Saab 92B 1955(X) / Saab 95 1971(DEN BLÅ!) / Saab 9-3t 2003 (dritbil) / Kawasaki 750 cafe Racer / BMW f650GS


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest