Bilder fra Arendal - Nordkapp 2014

Informasjon, bilder og diskusjon om klubbens årlige turer og landstreff.
User avatar
kanonjon
Posts: 1055
Joined: 03 Nov 2012, 20:35
Location: Arendal
Contact:

Bilder fra Arendal - Nordkapp 2014

Postby kanonjon » 06 Jul 2014, 03:04

Heisann, godtfolk!

Ikke noe offisiell GSV-tur dette her, men tenkte jeg ville dele det med dere, er endel Saab og andre veteranbil-relaterte ting fra turen :)

Jeg og min kompis hadde oss en skikkelig Nordkapp-tur her forleden. Det hele startet etter vi ble ferdige med vestlandsturen i fjor og ble enige om at neste år blir det Nordkapp!

Jeg kjørte selvfølgelig min Latsaab 900 Turbo fra 1991. Min kompis, Tor, kjørte en Mercedes-Benz E200 Kompressor fra 2005. Og ja, vi foretrekker å kjøre begge to, kjedelig å være passasjer!

Vi reiste fra Arendal ved midnattstider og gjorde hele turen til Skogn, Nord-Trøndelag i et strekk. Her fikk vi besøke Joakim (Jokke900), det ble bilmekk og Saab-treff den helga der!

Jeg skal ikke skrive noen repotasje, det kommer i en fremtidig 9posten utgave! Men selve turen begynte fra Skogn, deretter ble det hele Helgelandskysten, Bodø-Lofoten, Vesterålen, Andøya, Senja og raka veien opp til Nordkapp! Vi var heldige med været, ekstremt heldige! Veldig spesielt å se sol klokka 0300 på "natta" på Nordkapp/Skarsvåg! Vi tilbakelå over 5500km på hele turen (tur-retur) og Latsaaben sviktet ALDRI! Kommer aldri til å glemme den turen!

Bildene ligger ute på Facebook-siden jeg lagde for turen. Denne krever ingen innlogging eller registrering, bare klikk på linken og bla ivei! Har delt opp i flere album ettersom dagene har godt på turen!

https://www.facebook.com/arendalnordkap ... tos_albums

Enjoy :)

User avatar
Morten S.
Posts: 2474
Joined: 28 Oct 2012, 15:21
Location: Sandefjord
Contact:

Re: Bilder fra Arendal - Nordkapp 2014

Postby Morten S. » 06 Jul 2014, 07:04

Har fulgt med på turen på FB.

Så utrolig heldig dere var med været.
og helt uten bilproblemer for dere begge to.

User avatar
kanonjon
Posts: 1055
Joined: 03 Nov 2012, 20:35
Location: Arendal
Contact:

Re: Bilder fra Arendal - Nordkapp 2014

Postby kanonjon » 08 Jul 2014, 05:48

Altfor mye flaks, det er nesten stygt :p


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest