"Stille, dønn stille-

Her diskuterer vi alt som ikke faller under de andre kategoriene.
User avatar
Stein Are
Posts: 916
Joined: 07 Nov 2012, 09:05
Contact:

Re: "Stille, dønn stille-

Postby Stein Are » 16 Feb 2018, 12:23

Det var en periode for noen år siden at det var masse aktivitet og jeg var innom flere ganger om dagen. Heldigvis går det an å skrive søkeord på facebook-gruppa til gsv, slik at man kan finne igjen ting man lurer på. Men det kan jo forandre seg med tiden.
Saab 96 1962-Saab 900 1990

Pekaill
Posts: 44
Joined: 07 Mar 2017, 09:46
Contact:

Re: "Stille, dønn stille-

Postby Pekaill » 27 Mar 2018, 12:09

Det er synd at dette forumet er helt stille...
Jeg skal prøve å legge inn litt informasjon om mine biler og prosjekter.

Kanskje burde det være færre kategorier? Tror det ville være mer brukervennlig og aktiviteten blir mer synlig.

Landmann
Posts: 5
Joined: 30 May 2018, 11:19
Contact:

Re: "Stille, dønn stille-

Postby Landmann » 30 May 2018, 15:23

Ny på forumet... og ja, etter dateringen av innlegg så virker dette forumet litt nedstøvet (les: stille). Jeg har rotet litt i et dødsbo og sikret meg to Saab'er: en OG900 Griffin og en 99 GL, '76-modell. Jeg skal legge ut litt info om bilene samt lage tråder med spørsmål etterhvert som arbeidet skrider fram. Det blir forhåpentligvis et bidrag til litt forum-bevegelse.
Jeg visste at det var greasenippel på bremsecalipperet...

Landmann
Posts: 5
Joined: 30 May 2018, 11:19
Contact:

Re: "Stille, dønn stille-

Postby Landmann » 30 May 2018, 20:38

Jeg får følge opp selv med følgende observasjon:

La ut et likelydende spørsmål om tenningslås både på dette forumet og facebook.
- Helt musestille her
- Responstid på facebook var rundt 1/2 time med svar fra "Europa"
- Fikk hjelp fra en tysker med skjermdump av tysk verkstedhåndbok

Er jeg noe til kar så får jeg laste ned skjermdumpen og legge dette til svar på mitt eget spørsmål. Slik kan jeg muligens hjelpe andre...
Jeg visste at det var greasenippel på bremsecalipperet...

torkvaal
Posts: 13
Joined: 09 Feb 2015, 22:02
Location: Siljan
Contact:

Re: "Stille, dønn stille-

Postby torkvaal » 11 Oct 2018, 09:14

Hei, Eg sluttar fullt opp om synspunktene her. Det er trist at SAAB entusiastar ikkje brukar våre felles fagforum. Eg er av prinsipp ikkje på Facebook. Vil ikkje bruke ein teneste som skal favne om "alt". Desverre er det tilsvarande tilstandar i Svenska Saabklubben - veldig lite liv på forumsidene. Det var gode intensjonar med SAABSUNITED.COM, men det er nesten ikkje liv der lengre heller. Eg har skrive om mitt restaureringsprosjekt av SAAB 900 Cab. Eg la ut siste info 25 januar i år, og etter det er det ingen andre som har lagt inn nye artiklar. Rett og slett trist. Er det ikkje liv laga for fagfora lengre? Eg oppfordrar alle GSV medlemmer til å bruke GSV sine forumsider aktivt. Det er vi som må bruke tenesten - desto fleire innlegg desto meir nytte for alle SAAB entusiastar.

giha
Posts: 4
Joined: 20 Nov 2012, 19:17
Contact:

Re: "Stille, dønn stille-

Postby giha » 11 Oct 2018, 10:13

Samme her . Er ikke på Facebook.. mange grunner til det , først og framst prinsipielle.. For meg er det pussig at folk fullstendig gir blaffen idet, og «gir» hele livet sitt i henda på en så sterk kommersiell aktør. de skriver sågar under på at Facebook eier innholdet. superpussig! Skriver knapt på forumet sjøl ,ikke minst fordi jeg nok er «skrufaglig» svak..men sjekker ofte, og blir som alle andre som gjør det trist til sins over den manglende aktiviteten...


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest