Huffameg

Her diskuterer vi alt som ikke faller under de andre kategoriene.
User avatar
Yngve Knutsen
Posts: 1145
Joined: 30 Aug 2014, 19:36
Location: Berlevåg
Contact:

Huffameg

Postby Yngve Knutsen » 17 Jan 2016, 03:10

Jeg som var på full fart tilbake og så var jeg vekk igjen
Vel jeg står i arbeid til halsen med mc.
Får ikke lagt ut bilde men jeg har en Fj1200 sørpå i smådeler.
Her i Finnmark har jeg demontert 1975 Kawa'n og motojobb. Klargjøre den for turen til Lyngdal til sommeren.

Men nå har jeg fått høre at det foregår mye rart her inne og at folk som har vært drivkraften her inne har gitt seg. Stemmer det??
Så er det kampen mot fb eller mot andre sterke krefter som har forårsaket dette.
Mvh
Yngve Knutsen
Mobil 90191238

User avatar
Yngve Knutsen
Posts: 1145
Joined: 30 Aug 2014, 19:36
Location: Berlevåg
Contact:

Re: Huffameg

Postby Yngve Knutsen » 17 Jan 2016, 03:14

Vil bare legge til at hu største datteren min syns vi skulle dra på det treffet. Derfor er det prioritert
Mobil 90191238

User avatar
Morten S.
Posts: 2474
Joined: 28 Oct 2012, 15:21
Location: Sandefjord
Contact:

Re: Huffameg

Postby Morten S. » 17 Jan 2016, 08:49

GSVs landstreff? :)


Ellers så har nok Hans Fredrik, Peter og Henning boikottet forumet pga intet svar fra styret, og diskusjonene i den andre tråden.
Men de "straffer" neppe styret av den grunn - for ingen av de er på forumet.

Jo forresten formannen la ut annonser her forleden dag......
Yngve Knutsen wrote:Vil bare legge til at hu største datteren min syns vi skulle dra på det treffet. Derfor er det prioritert

User avatar
Yngve Knutsen
Posts: 1145
Joined: 30 Aug 2014, 19:36
Location: Berlevåg
Contact:

Re: Huffameg

Postby Yngve Knutsen » 17 Jan 2016, 11:39

Gsv landstreff?
Når og hvor, Morten S??
Dere vet jeg kjører rundt i en Saab96 som hverdagsbil, den var Dere jo "med" å henta, Dere vet at jeg er glad i dere eller så hadde jeg ikke giddet å ta kostnader ved å sende ut seigmenn, Dere vet jeg kan være vekk i perioder, både med & uten problemer i hodet og telefonnummeret mitt ligger ute så det går an å sende sms/ringe meg. Ække så rabiat, trur jeg. Eller kanskje vi ikke er så "kamerater" som jeg trudde??
Nok suttring

Forsvinner Henning og 96GT er 70% av forumet nede og borte og jeg forstår Dem godt. Man orker bare å "dra" ting i gang X antall ganger.
Så jeg forstår dem
Og nå kommer det vonde.
Kawasaki Z1 Owners gruppa la ned forumet sitt, ALL oppbygd informasjon, kunnskap og tips som var samlet over mange mange år, var borte over natta.
TENK DERE AT DET SKJER MED GSV?!

Kawa landstreffet, hvis det lar seg gjøre for meg, blir Lyngdal 22/6 -26/6 så når er Gsv treffet
Mobil 90191238

User avatar
Yngve Knutsen
Posts: 1145
Joined: 30 Aug 2014, 19:36
Location: Berlevåg
Contact:

Re: Huffameg

Postby Yngve Knutsen » 17 Jan 2016, 11:57

Å til slutt!
ER DERE BLITT HELT GÆÆRN MENS JEG HAR VÆRT BORTE :evil:

Siden jeg ikke har kommet meg ut av mc modus, har jeg prøvd å starte noen fb tråder av Fj1200 & Kawa prosjektene i noen av mc gruppene, gløm det gutter. Folk bryr seg ikke, fb er ego ego ego.
Jeg driter i "likes" og sånt men trenger råd av og til.
GLEM DET, FOLK BRYR SEG IKKE, fb er ego ego ego.
Men ok, jeg liker å ha dagboka mi for å se min egen progresjon så derfor laget jeg de trådene på min egen profil side også 8-)
Dessverre turte jeg ikke å starte de trådene her inne selv om jeg tenkte ofte på det, bare for å være sammen med Dere.
Men siden det var mc og ikke Saab, regnet jeg med at det blei det bråk av.

Så det her er bare trist :cry:
Mobil 90191238

User avatar
96GT
Posts: 1436
Joined: 30 Oct 2012, 22:26
Location: Oslo
Contact:

Re: Huffameg

Postby 96GT » 17 Jan 2016, 14:48

Morten S. wrote:GSVs landstreff? :)


Ellers så har nok Hans Fredrik, Peter og Henning boikottet forumet pga intet svar fra styret, og diskusjonene i den andre tråden.
Men de "straffer" neppe styret av den grunn - for ingen av de er på forumet.

Jo forresten formannen la ut annonser her forleden dag......
Yngve Knutsen wrote:Vil bare legge til at hu største datteren min syns vi skulle dra på det treffet. Derfor er det prioritert
Morten, det får bli din tolkning... grunnen er mer lite aktivitet på forumet og når Henning er på "ferie" blir det altfor stille her... kommer nok en oppdatering etterhvert...
96 -65 "Moskowa" | 99 GL -79 "Rødhette | 900 Turbo 2.0T SE -95 "Flakseguri"

User avatar
Jokke900
Posts: 1215
Joined: 03 Nov 2012, 01:39
Location: Skogn
Contact:

Re: Huffameg

Postby Jokke900 » 17 Jan 2016, 15:05

Jeg syns også et er trist. Har vært uten god gammaldags PC i flere måneder og akterutseilt med forum og bruk i lang tid. Mye fordi jeg har hatt andre ting å tenke på med bilhælvettet mitt, men også fordi jeg ikke makter å skrive mer enn pittelitt på skjermdingser. Så det har blitt lesing og knapt noen få kjappe svar.

Nå er jeg riktignok tilbake med batteri på maskina.. og kommer "hjem" hit til dette.. et ganske dødt, stille og øde forum, som jeg ei goood stund fkk inntrykket av at har både vokst og vært relativt bra aktivitet på mens jeg har vært fraværende.. SJOKK!!

OG TRIST!!

Som Morten sier så straffer de nok neppe noen av de som kanskje skulle blitt det.. Forstår dem jo litt, men likevel syns jeg det er for jævlig at dette blir løsninga..

En annen ting er de annonsene til formann.. Faen jeg ble provosert.. Kjempefint at det kommer noe fra Formann tenkte jeg.. bare rart han ikke har laget bruker. Så kom det enda en..

Uten bruker, bare gjestenavn.. Uten kontaktinfo og med knapp info.. Inne på forumet 2 ganger på samme kveld, med noen timers mellomrom. Uten å gjøre annet enn å legge inn svært enkle annonser.

JEG personlig mener han burde lagt igjen noen ord, spesielt i én tråd her inne. Ikke for å svare på noe eller delta nødvendigvis, men i det minste for å anerkjenne eksistensen til forumet, brukerne og kanalen dette er for klubben. Provoserende, og det kan tilsynelatende virke som en måte å ignorere hele forumets eksistens.

Riktignok KAN det tenkes at Klaaspeter ikke er helt komfortabel med å manuvrere seg frem her for å få registrert bruker osv. MEN, jeg forventer at lederen i klubben er tilstede på kanalen. Om man ikke er trygg på eller kan å komme seg rundt, registrere og bruke kanalen så kan man få hjelp til å sette opp. Å bli aktiv bruker og skrive 3000 innlegg er absolutt intet krav til en leder, men tilstede bør han være. Innom og lese, skrive korte, enkle svar iblant og anerkjenne eksistensen til forumet og at mange brukere er medlemmer det kan være verdt å høre på..

Jeg er tilbake.. til tross for at jeg er litt matt i trynet etter å ha sett hvor dødt det er her.. Og jeg håper de andre gutta avslutter boikotten sin snart..
1966 96 Totakt
1978 99 Turbo

User avatar
Jokke900
Posts: 1215
Joined: 03 Nov 2012, 01:39
Location: Skogn
Contact:

Re: Huffameg

Postby Jokke900 » 17 Jan 2016, 15:06

96GT wrote:
Morten S. wrote:GSVs landstreff? :)


Ellers så har nok Hans Fredrik, Peter og Henning boikottet forumet pga intet svar fra styret, og diskusjonene i den andre tråden.
Men de "straffer" neppe styret av den grunn - for ingen av de er på forumet.

Jo forresten formannen la ut annonser her forleden dag......
Yngve Knutsen wrote:Vil bare legge til at hu største datteren min syns vi skulle dra på det treffet. Derfor er det prioritert
Morten, det får bli din tolkning... grunnen er mer lite aktivitet på forumet og når Henning er på "ferie" blir det altfor stille her... kommer nok en oppdatering etterhvert...
:mrgreen: :mrgreen:
1966 96 Totakt
1978 99 Turbo

User avatar
kanonjon
Posts: 1055
Joined: 03 Nov 2012, 20:35
Location: Arendal
Contact:

Re: Huffameg

Postby kanonjon » 17 Jan 2016, 16:47

Det er rett og slett en skuffende holdning av formann. Nå har det gått en stund siden vi startet logo/navn diskusjonen og fremdeles ingen innspill fra vedkommende, men å lage to salgsannonser med en gjestekonto klarer han. Og hvor er resten av styret?

Å logge seg på forumet en gang iblandt og bidra til diskusjon er igrunn ikke noe tidkrevende eller vanskelige greier. Men om det fortsetter slikt at klubbledelsen skal være frakoblet fra omverdnen, så må enten klubbledelse eller for den saks skyld, medlemmene, vurdere sitt medlemskap i denne klubben.

Sent fra min SM-G388F via Tapatalk

User avatar
Morten S.
Posts: 2474
Joined: 28 Oct 2012, 15:21
Location: Sandefjord
Contact:

Re: Huffameg

Postby Morten S. » 17 Jan 2016, 17:38

Yngve; Landstreffet 2016 arrangeres ved Ballangen camping fredag 8. juli til søndag 10. juli.
Er vel et steinkast eller to unna deg :mrgreen:

http://www.gsv.no/Opplastinger/landstreff2016.pdf


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest