Latsaab 900 Turbo
- super'n
- Posts: 1199
- Joined: 30 Oct 2012, 20:37
- Location: Holter, Akershus
- Contact:
Re: Latsaab 900 Turbo
Lekkert instrumentpanel
'08 9-5 Peppergreen
'74 96 V4 Polarhvit
'73 96 V4 Veronagrønn
'68 96 V4 Toreadorrød
'68 95 V4 Toreadorrød
og masse annet som ikke er SAAB!!
'74 96 V4 Polarhvit
'73 96 V4 Veronagrønn
'68 96 V4 Toreadorrød
'68 95 V4 Toreadorrød
og masse annet som ikke er SAAB!!
- kanonjon
- Posts: 1055
- Joined: 03 Nov 2012, 20:35
- Location: Arendal
- Contact:
Re: Latsaab 900 Turbo
Tusen takk! Slikt ser det ut nå
Sent fra min SM-G388F via TapatalkSaab OG900 Turbo!
http://www.youtube.com/user/Latsaaben
http://www.youtube.com/user/Latsaaben
-
- Posts: 5
- Joined: 15 Feb 2015, 10:36
- Contact:
Re: Latsaab 900 Turbo
Dette blir supert!
- kanonjon
- Posts: 1055
- Joined: 03 Nov 2012, 20:35
- Location: Arendal
- Contact:
Re: Latsaab 900 Turbo
Sent fra min SM-G388F via Tapatalk
Saab OG900 Turbo!
http://www.youtube.com/user/Latsaaben
http://www.youtube.com/user/Latsaaben
- Kjetil
- Posts: 562
- Joined: 29 Oct 2012, 12:20
- Location: Vinterbro
- Contact:
Re: Latsaab 900 Turbo
Jeg har vært generelt skeptisk til karbon i gamle biler, men sammen med de klassiske VDO med sorte ringer ble det helt rett.
Jeg kjøpte forresten et par VDO instrumenter på e-bay, trodde jeg Så etterpå at det sto "VDO-style", men de var i hvert fall billige, VDO står det på skiva også
Jeg kjøpte forresten et par VDO instrumenter på e-bay, trodde jeg Så etterpå at det sto "VDO-style", men de var i hvert fall billige, VDO står det på skiva også
Kjetil
________________________________
95 "Kamikasino", 1976
99 GL "Beiarn", 1983
9000 CSE A50, 1998
________________________________
95 "Kamikasino", 1976
99 GL "Beiarn", 1983
9000 CSE A50, 1998
- knut
- Posts: 271
- Joined: 12 Nov 2012, 20:34
- Location: Valdres
- Contact:
Re: Latsaab 900 Turbo
Tøfft! Alt er lov, på eit prosjekt som ditt!
Brytaren nede til venstre er til katapultsetet, men den høgre???
Brytaren nede til venstre er til katapultsetet, men den høgre???
-72 96V4 -57 Ferguson FE35 -11 DS3
- Morten S.
- Posts: 2474
- Joined: 28 Oct 2012, 15:21
- Location: Sandefjord
- Contact:
Re: Latsaab 900 Turbo
Skikkelig lekkert, Jon!
- kanonjon
- Posts: 1055
- Joined: 03 Nov 2012, 20:35
- Location: Arendal
- Contact:
Re: Latsaab 900 Turbo
Takk takk, folkens! Det krasjer på en måte litt med karbonen, men er i et stadiet at jeg ikke gidder å bry meg så mye om det, hehe.
Bryterne skal jeg koble opp mot fuel og main rele, unødvendig ja, men det å kunne vippe noen brytere og trykke en knapp for å starte er jo litt kult da! Mindre slitasje på nøkkelen og, har vridd en i stykker allerede, så en startknapp er ikke så dumt! :p
Bryterne skal jeg koble opp mot fuel og main rele, unødvendig ja, men det å kunne vippe noen brytere og trykke en knapp for å starte er jo litt kult da! Mindre slitasje på nøkkelen og, har vridd en i stykker allerede, så en startknapp er ikke så dumt! :p
Saab OG900 Turbo!
http://www.youtube.com/user/Latsaaben
http://www.youtube.com/user/Latsaaben
- Jokke900
- Posts: 1215
- Joined: 03 Nov 2012, 01:39
- Location: Skogn
- Contact:
Re: RE: Re: Latsaab 900 Turbo
Katapultsete på passasjersida?knut wrote:Tøfft! Alt er lov, på eit prosjekt som ditt!
Brytaren nede til venstre er til katapultsetet, men den høgre???
1966 96 Totakt
1978 99 Turbo
1978 99 Turbo
- kanonjon
- Posts: 1055
- Joined: 03 Nov 2012, 20:35
- Location: Arendal
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest