Latsaab 900 Turbo

Lag en tråd om bilen din eller prosjektet ditt.
User avatar
super'n
Posts: 1199
Joined: 30 Oct 2012, 20:37
Location: Holter, Akershus
Contact:

Re: Latsaab 900 Turbo

Postby super'n » 19 Dec 2015, 12:10

Lekkert instrumentpanel
'08 9-5 Peppergreen
'74 96 V4 Polarhvit
'73 96 V4 Veronagrønn
'68 96 V4 Toreadorrød
'68 95 V4 Toreadorrød
og masse annet som ikke er SAAB!!

User avatar
kanonjon
Posts: 1055
Joined: 03 Nov 2012, 20:35
Location: Arendal
Contact:

Re: Latsaab 900 Turbo

Postby kanonjon » 19 Dec 2015, 22:40

Tusen takk! Slikt ser det ut nå :)
uploadfromtaptalk1450561234506.jpg
Sent fra min SM-G388F via Tapatalk

Alf Morten
Posts: 5
Joined: 15 Feb 2015, 10:36
Contact:

Re: Latsaab 900 Turbo

Postby Alf Morten » 19 Dec 2015, 23:17

Dette blir supert!

User avatar
kanonjon
Posts: 1055
Joined: 03 Nov 2012, 20:35
Location: Arendal
Contact:

Re: Latsaab 900 Turbo

Postby kanonjon » 20 Dec 2015, 22:54

uploadfromtaptalk1450648308205.jpg
[emoji16] [emoji16] [emoji7]

Sent fra min SM-G388F via Tapatalk

User avatar
Kjetil
Posts: 562
Joined: 29 Oct 2012, 12:20
Location: Vinterbro
Contact:

Re: Latsaab 900 Turbo

Postby Kjetil » 21 Dec 2015, 16:52

Jeg har vært generelt skeptisk til karbon i gamle biler, men sammen med de klassiske VDO med sorte ringer ble det helt rett. :)
Jeg kjøpte forresten et par VDO instrumenter på e-bay, trodde jeg :shock: Så etterpå at det sto "VDO-style", men de var i hvert fall billige, VDO står det på skiva også :lol:
Kjetil
________________________________
95 "Kamikasino", 1976
99 GL "Beiarn", 1983
9000 CSE A50, 1998

User avatar
knut
Posts: 271
Joined: 12 Nov 2012, 20:34
Location: Valdres
Contact:

Re: Latsaab 900 Turbo

Postby knut » 21 Dec 2015, 22:52

Tøfft! Alt er lov, på eit prosjekt som ditt!

Brytaren nede til venstre er til katapultsetet, men den høgre??? ;)
-72 96V4 -57 Ferguson FE35 -11 DS3

User avatar
Morten S.
Posts: 2474
Joined: 28 Oct 2012, 15:21
Location: Sandefjord
Contact:

Re: Latsaab 900 Turbo

Postby Morten S. » 21 Dec 2015, 22:58

Skikkelig lekkert, Jon!

User avatar
kanonjon
Posts: 1055
Joined: 03 Nov 2012, 20:35
Location: Arendal
Contact:

Re: Latsaab 900 Turbo

Postby kanonjon » 21 Dec 2015, 23:47

Takk takk, folkens! Det krasjer på en måte litt med karbonen, men er i et stadiet at jeg ikke gidder å bry meg så mye om det, hehe.
Bryterne skal jeg koble opp mot fuel og main rele, unødvendig ja, men det å kunne vippe noen brytere og trykke en knapp for å starte er jo litt kult da! Mindre slitasje på nøkkelen og, har vridd en i stykker allerede, så en startknapp er ikke så dumt! :p

Image

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

User avatar
Jokke900
Posts: 1215
Joined: 03 Nov 2012, 01:39
Location: Skogn
Contact:

Re: RE: Re: Latsaab 900 Turbo

Postby Jokke900 » 23 Dec 2015, 13:28

knut wrote:Tøfft! Alt er lov, på eit prosjekt som ditt!

Brytaren nede til venstre er til katapultsetet, men den høgre??? ;)
Katapultsete på passasjersida?
1966 96 Totakt
1978 99 Turbo

User avatar
kanonjon
Posts: 1055
Joined: 03 Nov 2012, 20:35
Location: Arendal
Contact:

Re: Latsaab 900 Turbo

Postby kanonjon » 24 Dec 2015, 02:28

Image

:lol: :D


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest