1990 900i

Lag en tråd om bilen din eller prosjektet ditt.
User avatar
kanonjon
Posts: 1055
Joined: 03 Nov 2012, 20:35
Location: Arendal
Contact:

Re: 1990 900i

Postby kanonjon » 24 Aug 2016, 22:46

Om du ikke får CE-lys når bilen slår seg vrang, så kan det tyde på andre feil enn ECU og resten av injection-systemet. Noe som er positivt :)

sondrefro
Posts: 28
Joined: 03 Feb 2013, 19:59
Contact:

Re: 1990 900i

Postby sondrefro » 03 Oct 2016, 21:08

Rolig på 900 fronten for tia, motivasjonen har dabba litt av, så den blir nok stående uten skilt til jeg er ferdig med studiene neste år.. men som ett lite motivasjonsløft blei det spontan kjøp av en 99 på Åmot treffet som var :D

Image
Nylig eu-ok -74 modell. Skulle bare kjøpe noen lykter til 900'n, men så ble det litt dyrere :lol: planen er å ha denne som bruksbil og ikke gjøre noen endringer, men det ser ut som den planen går i vasken ;) til nå har jeg tetta litt rund vinduet bak, fått malt opp bagasjerommet for å stoppe rust, og bytta kupé vifta. Vannpumpa begynte å lekke dagen jeg henta den, men ser ut som det ordna seg med ny nå :) ellers så er det litt småting som kommer til å skje i ukene framover, så en oppdatering er ikke langt unna 8-)

900'n har forsåvidt fått nye blinkers framme, bytta til meg noen nye lykter med oransje glass mot de hvite jeg hadde. Har også blitt påkjørt i garasjeanlegget IGJEN, så framfangeren trenger oppshining, det blir nok gjort noe med når høstferien kommer, har ikke lagt den helt fra meg ennå ;)

sondrefro
Posts: 28
Joined: 03 Feb 2013, 19:59
Contact:

Re: 1990 900i

Postby sondrefro » 18 Oct 2016, 18:49

Har fått vannpumpa til 99´n, planen var at denne skulle inn neste uke, men etter demontering så fant jeg ut at vannpumpeverktøyet jeg har fått lånt meg ikke passer til pumpa.. noen som har spesialverktøyet til 8t pumpa som hadde hatt lyst til å lånt meg dette?


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest