Hei godtfolk!
Her kommer en kjapp (men nevneverdig!) oppdatering: I ferien har jeg jobbet mangfoldige timer med å komplettere bilen (montert radiator (den passet!!) m/elektrisk vifte på termostat, lakkert nedre frontplate, montert skjermer, front, panser og bagasjelokk, polert, rustlagret og montert støtfangere og fikset det elektriske (noe tull med sikringer og blinklys/parklys). For ikke å glemme whitewalls på nylakkerte felger med pynteringer i krom - og ny eksos! I går kjørte jeg den hjem til Rodeløkka i Oslo - det gikk som en drøm!

Her er den i godt selskap av tidsriktig nabolag og flere andre 60-tallere - en PV, noen P1800'er, en Morris Woody, et par bobler, en VW-Bus, et par Alfa GTV'er og en Peugeot 303 - som jeg kommer på. Hyggelig miljø, for dere som tror Oslo er en trist asfaltjungel!

Jeg mekket på Saab'en i Son, ved min fars gamle leilighet som ble overlevert nye eiere i går. Derfor måtte bilen bort, og derfor har jeg hatt en deadline for ferdigmontering å forholde meg til. Det har hjulpet for fremgangen!
Endelig hjemme!