Stein Are wrote:Jo, bytta dempere fram også. Motoren er også fra en 73 mod. Ikke min lakk, anser meg selv for å ha bedre smak
Har trekkroken til den liggende, samt det originale panseret, det er tøft med rust og misfarging etter brannen
Du ser originalfarga på skjermen på profilbildet mitt
Var det med piggdekk??
Hei igjen Stein Are !
Jepp, var med 4 så godt som nye piggdekkk.. skal finnes sommerdekk og noen uspesifiserte deler også, men dem har jeg ikke fått tak i enda... Ligger vist i Kolvereid og skal komme til Trondheim ettehvert...
Reiser en del til Trondheim i jobben, så får forhåpentligvis plukket det opp etterhvert !
Har du kjennskap til hvem som byttet interiøret forresten ?
Og hvordan hadde du festet skiltet bak ?
Originalfargen ja... Har jo sett den på innsiden av baklokket og under noen lakkavskallinger her og der også !
Noen som vet hva fargen heter ? Står bare "gul" i vognkortet...
Uansett, tror ikke det blir å bytte tilbake til originalfargen... Selv om det nok blir hellakkering og i alle fall delvis bytte av farge(r)...!
Henning wrote:Tore T wrote:Her kommer en liten "statusrapport" med bilder etter å ha kikket litt nærmere på bilen i går...!
Syntes dette ser veldig ryddig ut Tore! langte bedre enn mange V4 jeg har hatt
Blir morro å følge.
Takk for det Henning !
Ja, jeg ser slett ikke svart på dette... Var vel i grunn det som tiltalte meg mest med bilen, at den virket rimelig solid,
men likevel en god del å gjøre, slik at prisen ble "vettug"...
Det dukker helt sikkert opp mer rust ettehvert som jeg får begynt å plukke den fra hverandre, men den tid den sorg...!
Understellet virker også rimelig tight, men mulig det er at den bare er "stiv" etter å ha stått en stund... hehe !
Kjørte den forresten 100 meter for egen maskin fra bilhengeren og inn i garasjen... Den ristet fælt da jeg slapp clutchen første gangen, men det er vel ikke unormalt etter å ha stått en stund... Motoren skal jo uansett ut og plukkes ned, så kommer til å undersøke det meste og bytte det som ser mistenkelig ut.