Polen

Diskusjoner om forsikring, verksteder, import, dekk, felger, lakk, osv.
User avatar
Sigge
Posts: 275
Joined: 18 Oct 2014, 09:27
Location: Emmerød
Contact:

Re: Polen og verkstedet i Kanzuga

Postby Sigge » 29 Oct 2015, 10:50

Fredrik wrote:
Når bilen er vel hjemme og har blitt vurdert på bukk kan jeg godt gi en vurdering her av det arbeidet de gjorde.
Fredrik
Hvordan ble resultatet? Går med tanker om lakkering selv.Er ikke fremmed for å gjøre dette i utlandet. Forutsatt at kvaliteten blir bra.
Sommersaaben - M91 900 Convertible T16
Morfars sølvgrå Saab - M90 900 S

User avatar
luftskip
Posts: 40
Joined: 24 Aug 2015, 15:59
Location: Oslo
Contact:

Re: Polen

Postby luftskip » 30 Oct 2015, 18:24

Jeg har sjøl tenkt på å gjøre noe lignende! Har prøvd å gjøre meg en liten oversikt med litt lett googling, men ikke funnet noe verksted som er helt ekspert på sveis & lakk, men det finnes en Saab-sjappe i Szczecin med ganske godt rykte.

Nå får jeg vel også nevne at jeg faktisk er polsk sjøl, så om noen vil ha hjelp med research og oversettelse, er det bare å huke tak i meg :D

User avatar
Morten S.
Posts: 2474
Joined: 28 Oct 2012, 15:21
Location: Sandefjord
Contact:

Re: Polen

Postby Morten S. » 30 Oct 2015, 21:37

Amazonen som ble levert i 2011 kom hjem til Norge nå i 2015! Karosserijobb og lakkjobb ser meget bra ut.
Men det skorter en del på montering og detaljkunnskap. Man bruker litt av den man har for hånden.
furhan wrote:Stettin er jo betydelig nærmere Norge enn Kanzuga. Er det flere som har erfaring med verkstedet der?

User avatar
Sigge
Posts: 275
Joined: 18 Oct 2014, 09:27
Location: Emmerød
Contact:

Re: Polen

Postby Sigge » 04 Nov 2015, 13:24

luftskip wrote:Jeg har sjøl tenkt på å gjøre noe lignende! Har prøvd å gjøre meg en liten oversikt med litt lett googling, men ikke funnet noe verksted som er helt ekspert på sveis & lakk, men det finnes en Saab-sjappe i Szczecin med ganske godt rykte.

Nå får jeg vel også nevne at jeg faktisk er polsk sjøl, så om noen vil ha hjelp med research og oversettelse, er det bare å huke tak i meg :D

Flott. Si ifra om du går med konkrete planer og har fått kontakt med noen som er til å stole på. Bare å sende en pm ;)
Sommersaaben - M91 900 Convertible T16
Morfars sølvgrå Saab - M90 900 S


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest