Page 1 of 1

Clutch slavesylinder

Posted: 21 May 2017, 21:56
by Ola Bruset
Har tatt ut slavesylinder til clutchen på -81 900 idag, og oppdaga til min skuffelse at rep.kitet eg har kjøpt er av feil type.
På slavesylinderen vår så er det to tilsynelatende vanlige o-ringar med dimensjon:
i.d. = 39,4mm, tykkelse = 2,8mm
i.d. = 35,9mm, tykkelse = 2,8mm

(Målt på dei gamle o-ringane det her altså, så muligens ikkje eksakt riktig.)

Nokon som veit kor det går å få tak i o-ringar med slik dimensjon, helst i nærleiken av Trondheim?
Eller kanskje nokon har eit rep. kit av riktig type liggande å slenge?

Rep. kitet eg kjøpte var forresten det her:
http://www.veteranshop.se/veterandelar- ... cylinder-1
Etter beskrivelsen skulle det jo passe, men mulig at vår bil har fått slavesylinder frå ein annan årsmodell ein gong i løpet av sin 36 år lange karriere?

Re: Clutch slavesylinder

Posted: 28 May 2017, 22:57
by Hjelle
Forska litt på dette no, refnummer hjå Peja er ihvertfall likt originalnummeret til korrekt repsats hjå Saab, det er 3 forskjellige...
Men når en går på komplett slave er det kun 1 som er lista, men med fotnoten at M79-M85 skal bruke eit anna utløyserlager (8721995).
Mulig din bil har fått ny slave ein gong i tida?
Repsett til den nyare typen heiter 8781072, og hjå Peja er det denne: http://www.veteranshop.se/veterandelar- ... avcylinder
Vil du ha det kjappt har nok Saabforhandlaren din muligheit å ta heim (om det ikkje er på hylla(!!), utrulig kva som finns av litt eldre artiklar) eit slikt repsett for ein dryg 100-lapp, er iaf mulig å skaffe via Orio fortsatt...

Re: Clutch slavesylinder

Posted: 04 Jun 2017, 10:29
by Ola Bruset
Det stemmer nok at det er bytta slavesylinder ja, faktisk er både motor og girkasse bytta og da fulgte nok slavesylinderen med på kjøpet vil eg tru. :-)
Repkitet du refererer til er det riktige. Eg sendte mail til veteranshop og nokre dagar seinare fekk eg svar med at dei hadde fått inn det settet der, og det tok ikkje mange dagane før vi hadde det i hus. Passa perfekt!
Det eg stusser litt på er kva den tredje O-ringen skal brukast til?
Så da er det berre å hive seg rundt og få clutchen på plass att. Plagdes fælt med å få det her ut av bilen, får håpe det går lettare å få det inn att...

Re: Clutch slavesylinder

Posted: 04 Jun 2017, 11:24
by Hjelle
Bra det ordna seg!
Om du ser på denne er dei tre pakningane i satsen plassert med "13"; en utvendig og en innvendig på stempelet.
Image

Re: Clutch slavesylinder

Posted: 08 Jun 2017, 15:38
by Ola Bruset
Aha, så det er sånn det skal vera ja!
Hadde oversett den venstre ringen der eg.
Eg hadde rett ogs slett oversett at det er mulig å dele sylinderen i to, men da fikk eg jo ordna det også.
Takk skal du ha Hjelle!