Prisforslag

For alle diskusjoner vedrørende OG900.
78dude
Posts: 166
Joined: 18 May 2013, 23:26
Contact:

Re: Prisforslag

Postby 78dude » 20 Aug 2014, 09:24

Snakker vi 2 eller 4 dørs sedan?

Nå har det seg slik at det og selge en halvgammel bil, det som tyskere kaller en Youngtimer ikke akuratt er big business her i Norge dessverre. Dog så finnes der unntak dvs Golf GTI, Peugeot 205 GTI eller Saab 900 turbo Aero for den del...

Her i sommer var jeg og så på en 1990 Subaru Leone 1800 GL stasjonsvogn 4WD med rundt samme kilometer som din 900. Selger hadde arvet bilen etter bestefaren og på bildene så den ut som en 5-6 år gammel bil i brukstand. Da man kom frem og skulle se på bilen var den nesten som et smykke i interiøret og hadde omtrent nybillukt. Dessverre så kunne man plukke lakken av karosseriet pga rust og det hele endte med, "sorry - her er det for mye rust"!

Der har vel stått en ganske så fin hvit 4 dørs sedan til salgs på finn med 16` Super Aero felger og prisforlangende var vel rundt 35k NOK - jeg tror ikke han fikk solgt..

Så sant du ikke kan tilby el-vinduer, central lås, aircondition elektrisk soltakt etc så tror jeg nok prisen på bilen din her i landet ligger på rundt 15-20 tusen maks.


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest