Bildedatabase - Enkel uplaoding webside.

Info og annonseringer fra styret eller frihjulet, ønsker til klubben og annen kommunikasjon mellom klubben og medlemmene.
User avatar
Hjelle
Posts: 321
Joined: 02 Sep 2012, 11:05
Location: Sunnmøre
Contact:

Re: Bildedatabase - Enkel uplaoding webside.

Postby Hjelle » 22 Jan 2016, 22:13

Å bruke fks. Flickr som kanskje er det enklaste og beste av desse tre alternativa treng en ikkje va so veldig kyndig. Velg bilde som skal lastast opp frå dataen om du ikkje som Jokke har automatisk opplasting. Deretter finn du bildet på Flickr, du kan velge eigen knapp for BBcode faktisk ser eg no, eller du kan velge å lime inn kun URL om du vil det. Ved begge desse valga velg du storleiken på bildet du vil poste på forumet, utan at du treng skalere noko sjølv. So veldig avansert vil eg ikkje seie det er, kanskje hakket meir anansert enn Facebook. Er det interesse kan eg gjerne lage ei veiledning på dette.
Ulempa for GSV er jo at det er BRUKAREN som har lagra bileta, ikkje klubben. So naturligvis kan det skje at brukaren slettar bilete eller heile kontoen sin, den risikoen har en naturligvis solenge GSV ikkje har ei eiga løysing for opplasting av bilete direkte via forum.
Geting og andre lignandes tjenester huskar en naturligvis, og er grunnen til at eg sjølv no har brukt mykje kombinasjoen Dropbox/Flickr sjølv.
Talapalk sin funksjon har eg ikkje brukt, men antek bilda vert lagra hjå Tapatalk eller ein partnar til Tapatalk, og då har en same problemet som Geting. Er det alternativet meinar eg Flickr er ei betre løysing. Flickr har også ein app på telefonen som kan nyttast til opplasting av bilete direkte utan å gå via en PC, men ved eit innlegg på florumet må en naturligvis drive litt klipp & lim - kanskje ikkje den enklaste manøveren på en smart-telefon.

Det enklaste eg kan kome på utanom direkte bildeopplasting på GSV sin server er iaf er å nytte ei bildelagringsteneste som spyttar ut skalerte bilete med BBCode direkte, slik Flickr gjer.
Og sjølv om en skulle kunne laste opp bilete direkte til forumet har en også dette med skalering, det er lite interesant å få bilder på 3000x4000px rett i forumet her, både mtp lesbarheit og nedlastningstid.
M91 900 Turbo 16 // M04 9⁵ Aero // M11 9⁵ 2.0T BioPower XWD // SAAB-ANDAN - en del har den

User avatar
96GT
Posts: 1436
Joined: 30 Oct 2012, 22:26
Location: Oslo
Contact:

Re: Bildedatabase - Enkel uplaoding webside.

Postby 96GT » 08 Mar 2016, 09:05

Er det tatt noen konklusjoner her? Enklere bilde deling tror jeg hadde fått fart på forumet... veldig stille her nå...
96 -65 "Moskowa" | 99 GL -79 "Rødhette | 900 Turbo 2.0T SE -95 "Flakseguri"


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest