tankmåler

For alle diskusjoner vedrørende 96 og 95 med V4-motor.
Ragnar
Posts: 35
Joined: 16 Dec 2012, 23:42
Contact:

tankmåler

Postby Ragnar » 08 Oct 2015, 20:34

Har hatt ute bensintanken og sveiset rust. når jeg allikevel hadde
tanken ute satte jeg i en ny tankmåler,
Nå når alt er montert slår instrumentet ut på fullt, bytter om på ledningene men da er det ikke noe utslag i det hele tatt.
Hva kan det være doktor? Har prøvd å finslipe jordins ledningen ?!?!

User avatar
Jokke900
Posts: 1215
Joined: 03 Nov 2012, 01:39
Location: Skogn
Contact:

Re: tankmåler

Postby Jokke900 » 08 Oct 2015, 22:15

Tom tank? :lol:
1966 96 Totakt
1978 99 Turbo

User avatar
Yngve Knutsen
Posts: 1145
Joined: 30 Aug 2014, 19:36
Location: Berlevåg
Contact:

Re: tankmåler

Postby Yngve Knutsen » 10 Oct 2015, 10:05

Full tank? :D
Mobil 90191238

User avatar
knut
Posts: 271
Joined: 12 Nov 2012, 20:34
Location: Valdres
Contact:

Re: tankmåler

Postby knut » 10 Oct 2015, 10:42

Plundra med tankmålaren min i sommar, men er ikkje heilt sikker på om eg hugsar alt. Tvilar også på om kompetansen min er god nok til å fjerndiagnostisere dette :?, men eg skal prøve:

Så lenge alt. 1 gjev fullt utslag, og alt. 2 gjev null, burde sjølve instrumentet vera i orden. Dersom nåla på instrumentet sprett heilt i topp - nærmast utanfor skalaen - då er eg rimeleg sikker på at det kan vera dårleg jording, som du seier, eller dårleg kontakt i tankarmaturet, mellom sleparen og motstandsbanen, i sendaren nede i tanken. Enklaste måten å sjekke det på, er å nappe av ledningen til tankmålaren, og sjå om du får same resultat. Eg meiner å hugse at målaren går til topps når det er brot.

Forstår det slik at tanken er tom? I så fall burde varsellampa i tankmålaren lyse, dersom ledningane er kobla rett. Om ikkje den gjer det, same korleis du koblar, så kan nok jordinga vera dårleg, men då burde vel resultatet bli det same uansett korleis du koblar ledningane?

Ser at spørsmålet ditt er nokre dagar gamalt. Har du multimeter, så har du sikkert sjekka at tankarmaturet faktisk er jorda. Er det det, så trur eg du må ta ut att tankarmaturet, og måle motstanden mellom huset på sendaren og flatstifta til målaren, medan du sakte skyver flottøren att og fram. Eg hadde mange bittesmå brot i den øvste tredelen på min, og enda opp med å bytte sendaren.
-72 96V4 -57 Ferguson FE35 -11 DS3

User avatar
knut
Posts: 271
Joined: 12 Nov 2012, 20:34
Location: Valdres
Contact:

Re: tankmåler

Postby knut » 12 Oct 2015, 15:31

Håpar du og tankmålaren din har kome overeins no. Viss ikkje, og det syner seg at flottøren har skulda, så snubla eg over nyttig info i denne tråden: http://saabklubben.se/forum/amne/takbyt ... rt/page/4/. Då mistar du truleg varsellampa som blunkar så muntert når det tek til å bli lite bensin, men originale tankarmatur veks vel ikkje på tre lenger??
-72 96V4 -57 Ferguson FE35 -11 DS3


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest