Joda noe er gjort men må bruke litt tid på sambo og barn også.
Har fått dyppet hovedbremsepumpe i "Streap It All" væsken for å fjerne rust og pakningssett innhandlet.
Heldigvis så var det ikke gravrust i pumpa.
Motoren er tatt inn og jeg vurderer om jeg skal sette på spjeldhus fra XP-enginering for å få enda mer trøkk?
Nå er alle girkasser delt.
Girkassen som satt i var en 4-trinns 7/38 støpejerns kasse.
Det som skal inn er en 4-trinns 8/39 V4 Spec 1 med Rolftorpsdiff.
Så denne uken skal jeg få et firma til å maskinere 2Takts clutchus til passe mot Diffen.
Ingen som har en lamelldiff evt. kondiff?
Kjøper gjerne en hel girkasse f.eks 6/35
Noen som vet eksakt hva forskjellen er mellom 3 trinns clutch hus vs. 4 trinns clutch hus for 2takt??
En Porsche frelst Saab entusiast.
-53 92b, -58 GT750, -59 93b, -64 Sport, -75 96 og -77 911S ;-)