Er det vanskelig å finne biler eller noe annet på nettet?

Her diskuterer vi alt som ikke faller under de andre kategoriene.
User avatar
900C-LPG
Posts: 3239
Joined: 05 Nov 2012, 06:35
Location: Nederland
Contact:

Er det vanskelig å finne biler eller noe annet på nettet?

Postby 900C-LPG » 12 Jan 2015, 12:01

Neida! Jeg gir hermed noen hinter og dermed håper jeg at det kommer (litt mere) flyt i emnet: Gjet hvilken bil det er. :idea:

Code: Select all

Man ser et bilde av en bil og tenker: "Hmmm, den ligner å komme fra U.S.A. og stammer fra ± femti årene!".
Gå da foreksempel til:

1. www.google.no.
2. Gå til delen med bilder.
3. Skriv foreksempel: 1950s usa cars, ved en cabriolet: 1950s usa convertible, ved en stasjonsvogn: 1950s usa stationwagon, ved en
   pick-up: 1950s usa pick-up osv.
4. Let da gjennom alle bildene man kunne se og let etter en bil som er (nesten) lik den du leter etter.

Dreier det seg foreksempel om en bil som ligner asiatisk og skulle stamme av ± sytti årene, da skriver man foreksempel: 1970s asian cars og leter da videre på samme måte.

Ser man foreksempel en bil som ligner Fransk og skulle være av ± åtti årene: 1980s french cars og letingen blir den samme.
Det er det meste man må vite for å kunne finne en bil som blir plassert i nevnt emne og det stemmer at noen av plasserte bilder av biler trenger litt mer søk på nettet, noe som jeg hadde med å finne en gul/hvit (det er vanskelig å se på bildene) og sort Ferrari 212 Export Vignale Coupé, av året 1951. Men, de fleste bilene som til nå er plassert finner man (relativt) lett via den delen av nevnt nettside. Hvis noen har (flere/mange) spørsmål hvordan man finner noe på nettet: Plasser dem i dette emnet, men det blir aldri gitt svar om hva som står på et eller flere bilde(r) (av biler). ;)
Født, som Nederlender, i Sarpsborg, bodde til 1980 i Bergen og siden 1980 bor jeg i Nederland.
SAABer jer har (hatt):
1. 136H, 4dørs SAAB 900 GLs Sedan, 1981
2. 205G, 4dørs SAAB 900c Sedan, 1988
3. 257, SAAB 9000 CSE 2.0t Anniversary, 1997

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest